צביעת מבנה לאחר שיקום חיצוני

תחום הנדל"ן בישראל נמצא במגמת התפתחות מתמדת, אך לצד הקמתם של בניינים חדשים, ניתן לראות גם בניינים בעלי מראה ישן ומוזנח, העלולים אף להוות סכנה בטיחותית של ממש. זיהוי מוקדם של הנזקים, וביצוע שיקום חיצוני וצביעת המבנה לאחר מכן, יכולים למנוע בעיות חמורות יותר ואף להפוך כל בניין לבטיחותי ובעל חזות אסתטית

 

שיקום מבנים – מהפך בבניין

כישראלים, אנו עדים להתפתחותו של עולם הנדל"ן בקצב מהיר ומסחרר, כשניתן לראות מכל עבר בניינים חדשים צצים ותהליכי התחדשות עירונית. לצד ההתפתחות והבנייה המאסיבית, המתאפיינת בטכנולוגיות ושיטות בנייה בטיחותיות ומתקדמות, ניתן לראות גם בניינים רבים בעלי מראה מוזנח ומיושן, כתוצאה משיטות בנייה ישנות או טיפול ואחזקה לקויה, אשר מעבר לפגם האסתטי, עלולים גם להוות סכנה בטיחותית של ממש.

סימנים מקדימים לנזקים ופגמים בבניין, העלולים להתפתח לכדי נזקים משמעותיים והוצאות תיקון יקרות, יכולים להופיע בדמות סדקים בקירות החיצוניים, סימני רטיבות ועובש, אריחי קרמיקה רופפים ועוד. זיהוי מוקדם של סימנים אלו וקריאה בהתאם לחברה או קבלן שיקום מבנים, יכול לחסוך לכם כסף רב ואף להביא למצב בו הבניין הישן שלכם הופך לבטיחותי ובעל חזות אסתטית תוך מספר ימים.

 

מהו שיקום חיצוני?

כאשר הצלחנו לאתר את הבעיה עוד בשלב התפתחותה, סביר להניח שהבניין לא יצטרך לעבור שיקום בטונים מסיבי, אלא ניתן יהיה להסתפק בתהליך שיקום בטון ושיקום חיצוני של הבניין. שיקום מבנים חיצוני הוא למעשה תהליך שיפוץ בניינים, שבין מטרותיו העיקריות נכללים: איטום סדקים, חידוש בטון, חיפוי מבנים וחיזוק הקירות. 

בין אם מדובר בדירה, בית פרטי, או בניין מגורים משותף, תהליך שיקום מבנה מחייב אבחון מקצועי, חשיבה מתוכננת ושימוש בחומרים האיכותיים ביותר. לכן, בבואנו לבחור קבלן שיפוצים, מומלץ לוודא כי הוא בעל הניסיון והידע הדרוש לביצוע פעולת שיקום המבנה.

 

צביעת המבנה לאחר השיקום

מלבד סימני התיקונים והטיח המאפיינים את תהליך שיקום המבנים, הרי שתהליך השיקום מלווה לעיתים גם בפעולות שיפור וחיזוק הבטון. בכדי להגיע לרמת גימור מושלמת, באמצעות העלמת סימוני התיקון ואף השלמת פעולת חיזוק הבטון, מומלץ וחשוב לבצע גם צביעה חיצונית ואיכותית של המבנה. 

כיום, קיימים מגוון שיטות ואפשרויות לצביעת המבנה, כאשר מעבר לצבעים והסגנונות המיוחדים, הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לצבעים אלו לגלות עמידות גבוהה לתנאי סביבה קשוחים ובכך צבעים אלו מהווים גם מעטפת חיצונית נאה וחדשה וגם שכבת הגנה איתנה לבניין מפגעי הטבע ומזג האוויר.

 

כיצד מתבצעת צביעה איכותית?

בכדי לבצע את פעולת הצביעה באופן המיטבי והאיכותי ביותר, פעולת שיקום הבטון חייבת להתבצע באופן מקצועי ומדויק – ללא שאריות או בליטות על גבי המבנה. לאחר ייבוש מלא חשוב לבצע צביעה בצבע המותאם לסוג הבטון, בכדי להבטיח היאחזות טובה.

הצבעים המומלצים לשימוש על בטון משוקם הם צבעי בי ג'י קריל, בשילוב השימוש בשליכט צבעוני, למראה אסתטי ושמירה על יציבות הבניין לאורך זמן.

צביעת מבנה לאחר שיקום חיצוני

רוצים שנעשה את העבודה בשבילכם?

אם נתקלתם בבעיה ואתם צריכים צבעי תותח באזור שלכם במחיר עממי אל תהססו , השאירו לנו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

המדריכים שלנו

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות