חיפוי בטון לקיר

רוצים לעצב את החלל באמצעות חיפוי בטון לקיר? הגעתם למקום הנכון!

חיפוי קירות החל מ80 ש"ח למטר בלבד!

עבודה מקצועית ואיכותית ללא פשרות

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל

חייגו עכשיו לפרטים

בכל מה שקשור לעיצוב העולם לעולם לא יפסיק להפתיע אתכם. תמיד יתווספו אופנות חדשות במיוחד במה שנוגע לעיצוב חלל ולעיצוב קירות. וזה בעצם מה שקורה היום עם עולם חיפוי קירות שהם באמת נתפסים לטרנד חביב מאוד על ידי מעצבים ואדריכלים וכמובן על ידי הלקוחות המרוצים.

יש המון חומרי חיפוי שתוכלו לעבוד איתם וייראו מעולה כמו: חיפוי עץ, חיפוי אבן, חיפוי אלומיניום וגם חיפוי קירות בטון. התוצאה שיוצאת מחיפוי קירות נותנת מראה יוקרתי ומהמם שמושך עיניים מכל מי שנמצא בחלל ונותנת מראה ייחודי. באתר אל הצבע תוכלו לקבל את כל עבודות החיפוי גם חיפוי בטון לקיר. חשוב מאוד לפני שמחליטים לבצע עבודות חיפוי היא לזכור שעבודות החיפוי נותנים מראה בולט ודומיננטי מאוד ולכן צריכים להיות סגורים על סוג העיצוב של כל החלל. בשביל זה תוכלו להתייעץ אתנו אנחנו נעזור לכם בשמחה!

מה זה חיפוי בטון אדריכלי?

בטון משמש אדריכלים ומעצבים כבר מעל ל100 שנה כאלמנט יופי חוץ מבניית קירות ומשטחי ריצוף. הבטון האדריכלי הוא בטון שהוסיפו לו חומרי צבע שאותו יוצקים לכל מיני תבניות מיוחדות שמעניקות לו צורות שונות ומיוחדות. וכך בעצם אפשר ליצור לוחות בטון שמשמשות לחיפוי הקיר שלכם ואפילו לתת להם להיראות כמו חומרים אחרים למשל אריחים, אבן ואפילו עץ. אבל חשוב שתדעו שככל שהעיצוב של הבטון יהיה יותר מיוחד ואדריכלי כך המחיר יכול לעלות בהתאם.

בשונה מצביעת דירה, חיפוי הבטון נותן תחושה של קיר מעוצב אמיתי עם מראה שמשדר עוצמה ויוקרתיות

חיפוי קירות לקיר בסלון או במטבח – מראה מנצח

חיפוי קירות תוכלו לבצע בכל חלל בבית שלכם ואפילו במשרד שלכם. אבל את עבודת החיפוי תצטרכו לדעת איך לשלב ואיפה לשלב וזה חשוב מאוד.

כרגע הקירות שלכם לא משדרות משהו בולט ואפשר להגיד שהם די ניטרליים. חשוב שתדעו שקירות שעברו חיפוי הם משדרות יוקרה ונוכחות שלא תצליחו להתעלם מהם. את החיפוי תוכלו לשלב בכל הקירות של החלל או אפילו בקיר אחד בודד שיתן שבירה יפה ללוק של החלל בסגנון מודרני ומרשים. החיפוי מייצר אווירה חמימה ויוקרתית ומומלץ לעשות אותם בקירות גדולים שיכולים לשדר קרירות ושיעמום.

חיפוי בטון לקיר במטבח

תמיד כשמדובר בקירות של המטבח אנחנו ממליצים ללכת על טקסטורות פשוטות. המטבח הוא מקום שלרוב מתלכלך המון בגלל שמבשלים בו ויכולים תמיד לעוף טיפות שמן מהאוכל על הקיר אז לא תרצו שיהיו הרבה בליטות על הקיר ותצטרכו שיהיה לכם קיר שקל לנקות.

אנחנו ממליצים לכם ללכת על חיפוי בטון לקיר משיש או בטון מוחלק אבל חשוב לדעת שלפעמים זה יכול לתת לכם עיצוב אפור ואפל למטבח מה שלא תמיד אנשים אוהבים. במקרה כזה תוכלו ללכת על אריחי בלטות בטון בגודל קטן בגוונים שונים כמו ירוק , תכלת או אפילו חום. לא היינו ממליצים לכם ללכת על צבעים אחרים כמו צהוב, אדום או כתום כדי לא לתת למטבח שלכם תחושה של מטבח תעשייתי למזון מהיר כי שם משתמשים בצבעים אלו.

חיפוי בטון לקיר בסלון

את רוב הזמן שלכם בבית כנראה שתבלו בסלון ולכן אתם בטח תרצו שהקיר בסלון ישקף אתכם ואת מה שאתם אוהבים הכי הרבה לראות. לעיתים קיר בטון יכול להיתפס כמשעמם אבל אם תדעו איך לשלב כל מיני אלמנטים עם הצבע האפור של הקיר תוכלו להגיע לעיצוב מדהים של הקיר שימשוך עיניים ויתן תחושת יוקרה בסלון של הבית.

בקיר בטון בסלון תוכלו להוסיף כל מיני חריטות או תבליטים אבל אם אתם מתכננים לתלות תמונה על הקיר אז יכול להיות שהעיצוב האפור של הבטון פחות יתאים ומה שכן יתאים יותר הוא דווקא עיצוב אלגנטי יותר כמו עץ על גבי הבטון מה שיתן לקיר שלכם תחושת טבע וחמימות ויתן תחושה מושלמת לסלון. בנוסף לכך, תעדיפו אריחי בטון רחבים יותר ולא דקים וארוכים כדי שחלל הבית שלכם יראה גדול יותר ומרשים.

חיפוי קירות בטון לקירות חוץ

היום אם תרצו לשדר כמה שיותר יוקרה אז תלכו על המראה המינימלי, ובמקרה כזה עדיף להשתמש בלוחות בטון שיתנו מראה חלק ואלגנטי. העלות של בנייה עם בלוקים או עם כל מיני עיצובים אחרים תהיה לכם יקרה יותר.

המהירות של העבודה עם לוחות מבטון על הקיר חוץ תהיה הרבה יותר מהירה ופחות מלכלכת בהרבה. הלוח המומלץ ביותר הוא לוח צמנט מגנזיום והוא מומלץ יותר מכל השאר בגלל שהוא חסין מפני עובד, מים ואש והוא הכי אידיאלי לקירות חוץ בגלל התנאים בהם הוא מסוגל לעמוד.

בנוסף אנחנו ממליצים גם על לוח בטון פייבר צמנט שמורכב מחומרים איכותיים הכוללים אלומיניום, סידן, ליתיום ועוד. הלוח הזה חשב לידידותי לסביבה והוא מצריך תחזוקה מועטה מאוד.

מחיר חיפוי בטון לקיר

יש המון סוגים של עבודות חיפוי קירות וכל אחד מהם מתומחר באופן שונה. חיפוי בטון אדריכלי כנראה יהיה שונה מחיפוי קיר עץ לקיר חוץ ולכן גם יתומחר באופן שונה ואפילו העבודה מתבצעת באופן שונה. גם הגודל המדויק ומספר הקירות משפיעים על המחיר ולכן בשביל לקבל את המחיר המדויק אנחנו ממליצים לכם קודם כל להתייעץ איתנו וככה תדעו גם בדיוק מה אתם צריכים.

בגדול המחירים למטר מתחיל ב80 ש"ח ויכולים גם להגיע ל700 ש"ח למטר וזה תלוי באריחי הבטון שתבחרו לקיר שלכם. ככל שהם יהיו יקרים יותר אז מן הסתם גם העבודה תהיה קשה יותר אבל אל תדאגו, אנחנו נסדר לכם את המחיר המשתלם ביותר בשבילכם כדי שתהיו הכי מרוצים בעולם.

חיפוי בטון לקיר עם אל הצבע

אנחנו נשמח לבצע לכם את עבודת החיפוי בצורה המקצועית ביותר. אנחנו עובדים עם החומרים האיכותיים ביותר ואנחנו מבצעים עבודות אלו כבר שנים מה שהופך אותנו למקצוענים ובנוסף לכך גם נוכל לתת לכם המלצות לחשיבה מחוץ לקופסה כדי שתוכלו לקבל את הקיר במושלים לבית שלכם

אז אם אתם רוצים לקבל ייעוץ השאירו לנו פנייה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותכם

מאמר זה נכתב על ידי אל הצבע עבודות צבע בכל הארץ

חיפוי בטון לקיר

רוצים לקבל מידע נוסף על חיפוי בטון לקיר?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות