איך להכין את הבית לפני צביעה?

חידוש הצבע בדירה משדרג אותה באופן משמעותי. לקראת מימוש הרעיון עולות באופן טבעי שאלות רבות, כמו למשל כמה עולה לצבוע דירה עם צבעי מקצועי, האם כדאי לצבוע לבד, אילו גוונים יעניקו לכל חלל את המראה המחמיא ביותר ועוד. שאלה מתבקשת נוספת היא איך להכין את הבית לצביעה כך שהיא תתבצע ביעילות המרבית האפשרית. התשובה לשאלה האחרונה היא פשוט ליישם את הטיפים שיפורטו כאן בעמוד. בהצלחה!

הכנת החלל

השלב הראשון של צביעת דירות הוא הכנת כל חלל הספציפי שאותו רוצים לצבוע – הסלון, חדר השינה, חדר העבודה, חדר הילדים וכו'. במסגרת שלב זה רצוי להעביר רהיטים ופריטים אחרים שעלולים להתלכלך למקום אחר בבית, בהתאם להתקדמות עבודות הצביעה. אופציה נוספת היא למקם את כל אותם פריטים במרכז החדר ולכסות אותם ביריעות הגנה. חשוב לוודא שהיריעות מכסות את כל המיטה, השולחן, הספה וכו', על-מנת שההגנה תהיה מלאה.

גם את הפריטים הקבועים בחלל, ובמיוחד הארונות וגופי התאורה, חשוב לעטוף היטב בניילונים ולדאוג לקבע אותם כך שלא יהיה צורך להקדיש לכך תשומת לב בזמן הצביעה עצמה. המרכיב האחרון בשלב זה הוא פרישת עיתונים או יריעות גדולות על הרצפה, כדי לשמור גם עליה מפני רסיסי צבע.

הכנת כל קיר לצביעה

השלב הבא בהכנה לקראת צביעת דירה הוא להכין כל קיר בפני עצמו. ראשית מסירים מהקירות את התמונות, המסמרים, הברגים, הדיבלים, מכסי השקעים וכל אלמנט אחר שעלול להפריע לצביעה. אם ישנם סדקים או קילופים חובה לתקן אותם לפני שצובעים את הקיר, כדי שהצבע החדש יוכל להיתפס על הקיר ולהחזיק מעמד זמן רב. במקרה של חורים, ממלאים אותם באמצעות חומר ייעודי ולאחר מכן עוברים על הקיר עם נייר זכוכית כדי שהמשטח יהיה אחיד וחלק וממתינים להתייבשות מלאה. אם יש כתמי עובש חובה לטפל גם בהם באופן מקצועי. מרכיב נוסף בשלב זה של ההכנות לצביעה הוא לכסות את השקעים ואת מפסקי החשמל בעזרת מסקינגטייפ. שימו לב: הקיר חייב להיות נקי לחלוטין כדי ששכבת הצבע החדשה תהיה אחידה ומרשימה.

בחירת צבעים

עוד לפני כל הפעולות הנ"ל, תתבצע בחירת הצבעים עבור כל קיר בכל חדר. טיפ חשוב: אם קניתם מספר פחיות של אותו גוון, מומלץ לשפוך את כולן לדלי גדול ולערבב ביחד. הסיבה לכך היא שייתכנו הבדלים קלים בין פחיות שונות, גם אם הן של אותו יצרן ובאותו גוון – והערבוב שלהן מבטיח שלא יהיה הבדל בין הצבע של הקירות השונים באותו חדר.

חשוב מאוד להקפיד על הוראות היצרן לגבי הכנת הצבע והצביעה עצמה. עוד כדאי לקחת בחשבון את העובדה שצביעה היא עבודה מהנה, אבל גם מלאכה תובענית. אם המטרה היא תוצאה מושלמת וכל פגם ולו הקל ביותר יחבל בהנאה שלכם מהבית, הזמינו צבעי לצביעת הדירה.

איך להכין את הבית לפני צביעה?

רוצים שנעשה את העבודה בשבילכם?

אם נתקלתם בבעיה ואתם צריכים צבעי תותח באזור שלכם במחיר עממי אל תהססו , השאירו לנו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

המדריכים שלנו

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות