טיח דקורטיבי לפנים הבית

טיח דקורטיבי לפנים הבית – מה שחייב לדעת

עבודות טיח דקורטיבי לפנים הבית החל מ99 ש"ח!

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

שימוש רק בחומרים איכותיים טמבור ונירלט

מעל 10 שנות ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל!

התקשרו עכשיו!

האסוציאציה הראשונה שעולה לראש כשנשמעת המילה טיח היא חיפוי גס לקירות בטון לפני הצביעה, עבודות איטום שעושים בבית מפעם לפעם או חיפוי חיצוני לבית. אולם, לא רבים יודעים כי ניתן להשתמש בטיח גם לעיצוב מיוחד בתוך הבית.

למה להשתמש בטיח דקורטיבי לפנים הבית?

הטיח כפריט עיצובי מתאים לא רק למי שמעוניין בעיצוב בסגנון מחוספס. עם קצת מחשבה וראש יצירתי הוא יכול להשתלב בכל סוג עיצוב שהבית יהיה בו – אלגנטי, כפרי, מודרני או תעשייתי. ניתן לשלוט על הגוון של הטיח, ורמת הגימור שלו, ובכך להתאים אותו לעיצובים השונים.

הטיח הדקורטיבי נקרא גם שליכט או טיח צבעוני, וכך נהוג לקרוא לו אצל בעלי המקצוע.

ניתן לכסות את כל הקירות בטיח הדקורטיבי, אולם אם מחליטים לשנות את הסגנון העיצובי לאחר מספר שנים תהליך הורדת הטיח יהיה מסובך ויקר ולכן בדרך כלל משתמשים בטיח דקורטיבי לעיצוב קיר אחד או שניים לכל היותר.

סוגי טיח דקורטיבי

ישנם שני סוגי טיח עיקריים – מינרליים ואקריליים. הטיח המינרלי נותן מראה טבעי יותר לקיר אך הוא עלול להיסדק ולדהות במהלך השנים. הטיח האקרילי לעומת זאת אינו נסדק ואינו דוהה אך הוא נותן מראה פחות טבעי לקיר.

לא משנה איזה טיח נבחר, חשוב להקפיד על צביעה נכונה של הקיר. כאשר הטיח הוא דקורטיבי, שכבת הטיח לא תהיה שכבה אחת בלבד מעל הבטון כפי שמשתמשים בטיח רגיל אלא תהיה מעל הטיח הבסיסי ומעל שכבת צבע. מתחת הטיח צריך לצבוע את הקיר בצבע אקרילי רגיל בגוון של הטיח הנבחר, כדי שצבע הקיר יהיה אחיד.

עיצוב

כיוון שהקיר עשוי מטיח, ישנן כמה סוגי מרקמים אפשריים. מרקם הקיר ומראהו בעקבות כך ייקבע על פי דרגת החספוס של הטיח – ככל שגרגרי הטיח יהיו יותר עבים הקיר יהיה מחורץ יותר ובעל מראה גס יותר. הקיר יכול להיות מיושר, חלק, או פצוע – כלומר מחוספס.

אז איך משתמשים בטיח לעיצוב בפועל?

כמו צביעה של קיר רגיל, ניתן לצפות את הקיר בטיח עצמאית, אך מומלץ מאוד לשכור חברה מיומנת שתעשה זאת, כמו למשל "אל הצבע". הסיבה לכך היא שבמקרה והטיוח יצא לא אחיד או לא מספיק טוב, עלות התיקון תהיה גבוהה מאוד, ולכן כדאי שהתוצאה תצא מוצלחת כבר בניסיון הראשון.

כאשר מתחילים לבצע את הטיוח חשוב מאוד שהקיר יהיה תקין לחלוטין, ללא סדקים ופגמים. ניתן לאטום אותם באמצעות מסטיק אקרילי או שפכטל. כמובן חשוב מאוד שהקיר יהיה נקי לפני שמתחילים, כדי למנוע מצב שהלכלוך יתכסה רק באופן חלקי ויישאר שנים ארוכות ניכר לעין.

 

לסיכום, יש לחשוב היטב האם רוצים להשתמש בטיח לעיצוב הבית. הטיח ייתן מראה ייחודי ויחזיק מעמד שנים רבות אולם יהיה קשה להחליף אותו במידה ונמאס מהעיצוב שהוא נותן.

טיח דקורטיבי לפנים הבית

רוצים לקבל מידע נוסף על טיח דקורטיבי לפנים הבית?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות