חיפוי קיר טלוויזיה

חיפוי קיר טלוויזיה – ככה עושים את זה

חיפוי קיר טלוויזיה החל מ65 ש"ח למ"ר!

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

מבחר ענק של חיפויים לקיר לבחירה!

שימוש רק בחומרים איכותיים טמבור ונירלט

מעל 10 שנות ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל!

התקשרו עכשיו!

קיר הטלוויזיה בבית הוא אחד המקומות שנוטים לשכוח מהם כאשר מעצבים את הבית. המחשבה שבמילא יש עיצוב לקיר כי יש עליו טלוויזיה מובילה רבים לקנות מעמד סטנדרטי או לחבר אותה לקיר באופן סתמי.

ואז הם מתעוררים בוקר אחד לבית מעוצב ולא מבינים למה פינת הטלוויזיה קודרת ביחס אליו, למה יש שם יותר מידי חוטים משתלשלים מהצדדים ולמה המראה הכולל של הבית נראה פחות מוצלח.

פינת הטלוויזיה היא אחד המקומות העיקריים בבית. זה המקום בו בני המשפחה יושבים מידי ערב, אם היא בסלון ואם במקום אחר, והיא המקום בו נמצאים הכי הרבה שעות במצטבר בבית- לפעמים אפילו יותר מבחדר השינה.

לכן, חשוב מאוד להשקיע בעיצוב פינת הטלוויזיה, להפוך אותה לחמימה ונעימה ולא לדלג על העיצוב שלה.

עיצוב פינת הטלוויזיה

ישנם מספר דגשים שחשוב לשים לב אליהם כאשר מעצבים את פינת הטלוויזיה.

קיר הטלוויזיה

ראשית, יש לשים לב לחיפוי הקיר עליו תלויה הטלוויזיה (או הקיר מאחורי מעמד הטלוויזיה, אצל מי שבחר לרכוש טלוויזיה עם רגל). זהו המקום שמביטים אליו הכי הרבה בחדר וזוהי הזדמנות לעצב אותו בצורה מקורית ומיוחדת. 

ניתן לחפות את הקיר בצבע מיוחד, בבטון אדריכלי, פלדה, זכוכית, בריקים, טיח או כל דבר שעולה על דעתכם. זוהי הזדמנות לעצב קיר באופן מפתיע ומגוון ואפשר להתפרע כאן. כל אלמנט ייתן סגנון עיצובי שונה:

בטון אדריכלי יכול להגיע בצורת משטחים ריבועיים גדולים, אשר ניתן להכניס את כל כבלי המכשיר מאחוריהם וליצור מראה אלגנטי בחדר. חיפוי טיח ייתן מראה כפרי ומיוחד, פלדה וזכוכית יוסיפו מראה אלגנטי ומתוחכם, בריקים ישרו אווירה ביתית וחמימה.

כמובן, ניתן לצבוע את הקיר בצבע קיר רגיל או בטפט ולהוסיף על גביו אלמנטים עיצוביים. היתרון בכך הוא שניתן לחדש את העיצוב כל זמן שרוצים, והתהליך יהיה הרבה יותר פשוט מאשר לפרק קיר בריקים, להוריד משטחי בטון או להחליף חיפוי זכוכית. מלבד צביעת הקיר מחדש ניתן לבחור מראש צבע ניטרלי ועל גביו לחדש את האלמנטים העיצוביים כל מספר שנים.

בחברת 'אל הצבע' מספקים מגוון אפשרויות לחיפוי קירות טלוויזיה.

פינת הישיבה

כפי שהזכרנו קודם, פינת הטלוויזיה היא הפינה המרכזית ברוב הבתים ולכן כדאי מאוד להשקיע בעיצוב שלה. 

מומלץ לבחור בצבעים נעימים, שישרו אווירת רוגע, ולהתאים אותם לעיצוב הבית הכללי. כדאי לבחור גוונים משתלבים לספות, הכריות והשטיח (אם יש) כך שיהוו השלמה לעיצוב קיר הטלוויזיה.

אם מעוניינים במראה ביתי, אפשר להעמיד בצד ארון לשמיכות טלוויזיה.

אם מעוניינים במראה אלגנטי, כדאי לשמור על קו עיצובי נקי. עם זאת חשוב מאוד לזכור שיש סיכוי גדול שהרהיטים בפינת הטלוויזיה יתכלכלו ממאכלים שונים שמביאים לשם ולכן לא כדרי לבחור בעיצוב אלגנטי על חשבון הנוחות ונוחות הניקיון.

חיפוי קיר טלוויזיה עם אל הצבע

חיפוי קירות בכללי זו עבודה שמוסיפה המון יופי לבית ובמיוחד לקיר בו נמצאת הטלוויזיה. עבודה זו היא עבודה שחייבת להתבצע על ידי איש מקצוע מנוסה שמבין  מה הוא עושה. אנחנו אל הצבע ואנחנו מומחים בעבודות צבע ובחיפוי קירות בכל הסוגים כבר מעל 10 שנים. אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם ייעוץ מקצועי וליווי וכמובן לבצע את העבודה האיכותית שלנו. צרו איתנו קשר עכשיו אנחנו מחכים לכם!

חיפוי קיר טלוויזיה

רוצים לקבל מידע נוסף על חיפוי קיר טלוויזיה?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות