חיפוי קירות פנים

חיפוי קירות פנים – כל הפרטים

חיפוי קירות פנים הכי זול בארץ החל מ70 ש"ח בלבד!!!

עבודה מקצועית ואיכותית ללא פשרות

כל סוגיי החיפויים לבחירה

שירות בפריסה ארצית בלי יוצא מן הכלל

ניסיון עשיר מעל 10 שנים

חייגו עכשיו!

עיצוב פנים יכול להיות משימה מורכבת מאוד. בחלל הבית או המשרד קיימים כל כך הרבה חפצים ואלמנטים שמשפיעים על האווירה השוררת בו, על התחושות שמקבלים מהשהות בו ועל האסתטיקה הכללית. מתוך כל האלמנטים שעלינו לחשוב עליהם בעיצוב, אחד החשובים ביותר, אם לא החשוב ביותר, הוא המראה של הקירות. הקירות הם אלה שתוחמים ומגדירים את החלל ותופסים את נפח הגדול ביותר בעינו של המתבונן כשהוא מסתכל על החדר. על מנת ליצור את המראה העיצובי אותו אנחנו רוצים, חיפוי קירות נותן לנו מגוון כלים ואפשרויות ליצירת החדר המושלם.

מהו חיפוי?

חיפוי קירות פנים הוא למעשה כיסוי של קיר באלמנט עיצובי כמו אבנים, לבנים, בטון עץ וכיוצא באלה. חיפוי קירות פנים יוצר מראה חזק שמשמש עוגן עיצובי משמעותי בחלל הפנים. קיר שעבר חיפוי מושך את העין ולמעשה כל עיצוב הפנים סובב סביב הקיר המחופה. המומחים של אל הצבע מציעים מגוון גדול ורחב של חיפויים שיכולים לעבוד מבחינה עיצובית בכל חדר בבית. לכל חדר מתאים סוג חיפוי שונה ועבודת החיפוי צריכה להיעשות תוך מחשבה על כל השימושים והתנאים השוררים בחדר. כך לדוגמא חיפוי קרמיקה מתאים למטבח ולאמבטיה אך פחות יעבוד בחדרים כמו סלון, בעוד שחיפוי עץ היוצר אווירה חמימה יעבוד היטב בחדר שינה. חשוב לציין שחיפוי קירות פנים יש גם יתרונות נוספים מלבד אסתטיקה – חיפוי כשהוא נעשה באופן מקצועי יכול לעזור לטפל בקיר סדוק או לרטיבות, בכך שהוא יוצר מעין שכבת מגן נוספת על הקיר.

איך בוחרים חיפוי קירות פנים?

 

מכיוון שחיפוי קירות הוא אלמנט חזק ובולט מאוד, רצוי לחפות קיר אחד או שניים בחלל, ולא את כל הקירות, מה שעלול ליצור אווירה סגורה בצורה מסוימת. כשאנחנו באים לבחור את החיפוי הרצוי עלינו אנחנו צריכים למעשה לשרטט את החזון שלנו לחדר. איזו אווירה נרצה ליצור בו? מה יהיה סידור הרהיטים בחדר, ומה אנחנו רצים שימשוך את תשומת הלב של הנוכחים בו.

על מנת לדייק ולחדד את החזון שלנו, רצוי להיעזר בשירותיו של מעצב פנים, שייתן מבט מקצועי ומנוסה שיכול להכיל ולהתחשב בכל מגוון הפרטים הרחב וליצור תמונה מלאה של החלל.

סוגי חיפויים

בחברת אל הצבע משתמשים בסוגי חיפויים רבים ומגוונים, כיד הדימיון הטובה על הלקוח. חיפויים פופולריים שהצליחו מאוד בחללים מגוונים הם חיפוי אבן, כמו לדוגמא אבן ירושלמית שיוצרת מראה ארץ ישראלי ישן ונוסטלגי. חיפויים מודרניים יותר כוללים חיפויי דמוי בטון או לבנים, שכל אחד מהם יוצר מראה ייחודי ועוצמתי בחלל החדר.

כמו בכל סוג של עיצוב גם בחיפוי קירות פנים קיימים טרנדים ואופנות. חשוב לזכור שקיר הוא דבר קבוע שיישאר הרבה אחרי שטרנד כזה או אחר יחלוף, ומשום כך נשתדל לבחור את היופי המתאים באופן שקול ועצמאי כך שיתאים במדויק לחלל החדר ולעיצוב שנרצה ליצור.

 

חיפוי קירות פנים מחיר

ישנם המון פרמטרים שיכולים להשפיע על המחירים של החיפויים ובכללי בכל עבודות הצבע. לחיפוי קירות פנים יש המון משתנים כמו סוג החיפוי, גודל החיפוי, מיקום , תנאי עבודה ועוד…

אם אתם רוצים לקבל מחיר מותאם אישי אנחנו ממליצים להתקשר אלינו ואנחנו ניתן לכם ייעוץ אישי והצעת מחיר מותאמת אישית. לבנתיים נוכל לשתף אתכם במחיר הממוצע שלנו על עבודות שבוצעו בפועל.

חיפוי קיר בסיסי בסלון יכול לנוע בין 80-200 ש"ח למ"ר . חיפוי קיר בחדר שינה נע בין 70-180 ש"ח למ"ר. רוצים ייעוץ אישי והכוונה מקצועית? פנו אלינו עכשיו אנחנו מחכים לכם!

מאמר זה נכתב על ידי אל הצבע עבודות צבע בכל הארץ

 

חיפוי קירות פנים

רוצים לקבל מידע נוסף על חיפוי קירות פנים?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות