טיפים לעיצוב חדר הילדים

עבור הילדים שלנו החדר שלהם הוא עולם ומלואו ובאמצעות טיפה מחשבה ויצירתיות, נוכל להפוך עבורם את החדר שלהם למקום עליו תמיד חלמו. חלקכם אולי יתפלאו לשמוע, אבל כדי לעצב את חדר הילדים ולהפוך עבורם את החלום למציאות, אין צורך בשיפוצים נרחבים וניתן להגיע לתוצאות מושלמות במגוון דרכים פשוטות ויעילות  

 

חדר הילדים

הילדים שלנו הם כל עולמנו וכהורים, אנחנו מעוניינים תמיד להעניק להם את הטוב ביותר. אמנם פעמים רבות, מתנות, משחקים וממתקים שונים אכן עושים את העבודה הראויה ומהווים מתנה ראויה ומשמחת עבור הילדים שלנו, אך לפעמים אנחנו רוצים להשקיע בדבר מקורי, יצירתי ומיוחד, שיהיה גם שימושי וילווה את הילדים שלנו לאורך זמן.

רעיון מקורי ומיוחד שכזה מתחיל בחדר של הילדים שלנו. חדר זה מהווה עבור הילדים שלנו את הממלכה הקסומה שלהם, אשר עם מעט דמיון ויצירתיות שלנו, נוכל להפוך את החלום למציאות וליצור חדר מושלם, באמצעות עיצוב קיר לחדר ילדים, שילווה את הילדים שלנו לאורך זמן.

 

צביעת קיר – כיצד נעשה זאת נכון?

ייתכן ותתפלאו לשמוע וייתכן ולא, אך יצירת חדר ילדים מושקע ומעוצב אינו מחייב לבצע שבירת קירות ותהליכי שיפוץ נרחבים. באמצעות צביעת קיר חדר ילדים, נוכל להעניק לחדר את האווירה הרצויה ולעטר אותו בצורות, או דמויות האהובות על הילדים.

לאחר שבחרתם את הצבע הרצוי, או הדוגמא והעיטור המיוחדים, כדי לצבוע את הקיר בצורה המיטבית, עליכם להכין היטב את הדירה, כך שהצבע לא יהרוס את שאר הקירות והרהיטים השונים. לאחר מכן, יש לפעול לניקוי הקיר מאבק, לכלוכים ופגמים שונים ורק אז ניתן להתחיל במלאכת הצביעה. 

כעיקרון, מלאכת צביעת הקיר מתחילה מפינות התקרה, ונמשכת אט אט אל התקרה עצמה. לאחר מכן, מומלץ לעבור אל המקומות 'הבעייתיים', כמו דפנות הקיר ואזור השקעים והמפסקים ואז אל שאר השטח הפנוי שנשאר. ככל ומתעורר הצורך, ניתן לעבור וליצור שכבות צבע נוספות לאחר שהשכבה הקודמת התייבשה היטב.

 

טפטים לחדר ילדים

אמנם מלאכת הצביעה נשמעת פשוטה, אך למעשה היא מצריכה ניסיון וידיים טובות, אך גם אם אתם חסרי ניסיון, או חוששים ממלאכת הצביעה, חלום עיצוב חדר הילדים עדיין נמצא בהישג יד עבורכם, כשתוכלו להשתמש בתחליף לא פחות ראוי ואיכותי –טפט לחדר ילדים.

טפטים לחדרי ילדים הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי פופולארי ומבוקש, גם בגלל מבחר הדוגמאות המרהיבות וקלות ההדבקה וגם בגלל העמידות הרבה והאפשרות להדביק אותם אף על קירות פגומים.

 

איך מדביקים את הטפט?

כדי להדביק את הטפט בצורה מושלמת, כדאי להתחיל מלמעלה ולקלף את ה"ליינר" מחלקו העליון של הטפט בלבד. לאחר הקילוף, יש להניח את הטפט במהירות האפשרית על הקיר, כך שלא ינחת אבק, או יצטברו בועות אוויר. לאחר הדבקת החלק העליון של הטפט, תוכלו להמשיך ולקלף את שאר הטפט ולהדביקו לקיר באמצעות סקוויזר, עד לקבלת תוצאה מושלמת ומדויקת.

טיפים לעיצוב חדר הילדים

רוצים שנעשה את העבודה בשבילכם?

אם נתקלתם בבעיה ואתם צריכים צבעי תותח באזור שלכם במחיר עממי אל תהססו , השאירו לנו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

המדריכים שלנו

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות