חיפוי קיר קמין

חיפוי קיר קמין – כל הפרטים

חיפוי קיר קמין החל מ90 ש"ח למ"ר

עבודה מקצועית ואיכותית ללא פשרות

ניסיון עשיר מעל 10 שנים

שירות בכל הארץ!

צרו קשר עכשיו!

בחירה בהתקנת קמין בבית בימינו אינה מובנת מאליה. קיימות כיום מגוון אפשרויות וטכנולוגיות חימום שונות שיוכלו לחמם את הבית בימות החורף הקרים, בעוד שקמין נחשב בתפיסתם של אנשים רבים כדבר מיושן ולא הכרחי. אך תפיסה זו נובעת מהתעלמות היתרונות הנהדרים שמציע הקמין. משפחות שגרות בבית עם קמין יוכלו להעיד על האווירה המיוחדת שהוא יוצר, המראה הנוסטלגי שהקמין נותן לחלל המגורים והאפשרות להתכנסות וישיבה משפחתית משותפת סביבו, שהיא ללא ספק מחממת את הלב בימים הכי קרים.

 

סוד הקסם של הקמין טמון בעיצוב המיוחד שלו. אח בוערת בשילוב עם חיפוי אבן טבעית או לבנים מסביב לה יוצרת אווירה קסומה ונוסטלגית שמזמינה את המשפחה להתכרבל ביחד ולשתות משקה חם.

חיפוי קיר באבן

חיפוי קיר הקמין באבן הוא בחירה נהדרת לעיצוב החלל. הקמין הוא אובייקט שמשדר חום ועתיקות מסוימת, שמשתלבת נהדר במראה החם והנוסטלגי של אבן טבעית חשופה. מכיוון שחיפוי אבן לקירות יוצר אפקט דרמטי במיוחד על חלל החדר, מומלץ לחפות את קיר הקמין בלבד ולא להיסחף בחיפוי כל הקירות בחלל, מה שעלול ליצור אווירה סגורה במקצת. אופציה מומלצת נוספת היא בניית במה מוגבהת לקמין באמצעות האבן בה השתמשו בחיפוי הקיר. הבמה מבליטה את הקמין ומעניקה לו נוכחות מרשימה בחדר. יתרון נוסף של בניית במה מאבן הוא הפרדת הקמין מגובה הרצפה, מה שמונע מגע שלו עם מים בזמן שטיפה (בקמינים רבים מגע של מתכת הקמין עם נוזלים עלול ליצור חלודה לאורך זמן).

 

חיפוי קיר קמין בבטון

בטון חשוף יכול ליצור מראה אלגנטי ומודרני. שילוב של קמין נוסטלגי עם חיפוי בטון יוצר קונטרס מעניין והופך את החדר לפנינה עיצובית מיוחדת ומזמינה. כמו בחיפוי אבן, גם חיפוי בטון הוא יוצר אפקט דרמטי על החלל, ועל כן רצוי להשתמש בו רק עבור קיר אחד מקירות החדר. חיפוי בטון נוצר בתהליך של יציקת בטון אדריכלי לתבניות מיוחדות שמותאמות באופן ספציפי אל הקיר אותו רוצים לחפות. אל הבטון מוסיפים חומרי צבע מיוחדים על מנת להעניק לו את המראה המדויק שרוצים ליצור בעיצוב החדר. העיצוב המתקבל משדר עוצמה ויוקרה ומשתלב היטב עם הקמין. ניתן לבנות במה לקמין גם מבטון על מנת להדגיש את הנוכחות שלו ברחבי החלל.

 

ייעוץ במעצב פנים

חיפוי קיר, בין אם הוא הקיר מאחורי הקמין ובין אם קיר רגיל בבית הוא מהאלמנטים הדומיננטיים ביותר בעיצוב פנים. החלטות בנוגע לחיפוי קירות הן קריטיות במיוחד, מכיוון שתיקונים ושינויים בהם יכולים לגרור עלות גבוהה. משום כך, אנחנו ממליצים להיעזר בייעוץ של מעצב פנים לפני שמחליטים ליצור חיפוי קיר בבית. מעצב פנים יוכל לספק מבט מקצועי ולהתאים את החיפוי לשאר האלמנטים העיצוביים בחדר, על מנת ליצור את עיצוב הפנים המושלם.

חיפוי קיר קמין – עבודה למקצוענים

כאשר אנחנו מדברים על חיפוי קיר קמין אנחנו מדברים על מלאכה של מקצוענים.

כאשר עובדים עם בעל מקצוע לא מיומן יכולות לצוץ בעיות בכל רגע נתון. אל הצבע מתמחה בפתרונות חיפוי קירות ומזמינה אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו הנהנים משירות ללא פשרות יחד עם איכות גימור מושלמת.

אז למה אתם מחכים? התקשרו אלינו עוד היום. כוס קפה עלינו!

מאמר זה נכתב על ידי אל הצבע עבודות צבע בכל הארץ

חיפוי קיר קמין

רוצים לקבל מידע נוסף על חיפוי קיר קמין?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות