איך לצבוע קיר בצורה נכונה

רוצים לדעת איך לצבוע קיר בעצמכם? כך תדעו איך לצבוע קיר בצורה נכונה

צביעת דירה החל מ290 ש"ח בלבד!!!

אז הגיע הזמן שתחדשו את הבית שלכם ותצבעו כמה קירות או שתרעננו כמה קירות אבל עכשיו אתם לא יודעים איך לצבוע בצורה נכונה ואיך מתחילים והאם בכלל לעשות את זה בעצמכם או לתת לאיש מקצוע לבצע את העבודה? אז כאן אנחנו נענה לכם על כל התשובות.

איך לצבוע בצורה נכונה ? איש מקצוע או לבד?

התשובה לשאלה זו תלויה בכמה יש לכם כוח להתעסק עם צביעת הדירה שלכם. כמובן שאיש מקצוע יעשה את העבודה מקצועית יותר וטובה יותר אבל כמובן שיש כאן שיקול כלכלי אותו צריך לקחת בחשבון אז אם לא בא לכם לשלם לבעל מקצוע ואתם רוצים לעשות את זה לבד אז זה אפשרי לגמרי רק תצטרכו לפנות כמה ימים לטובת העבודה. ולאלו שלא רוצים להשקיע הרבה זמן ומאמצים ורוצים לקבל הכל מוכן אז אנחנו כאן בשבילכם אל תהססו לפנות אלינו.

בחירת צבעים

אחד הדברים החשובים הם בחירת הצבע שאותו תרצו על הקיר שלכם. אם יש לכם כבר צבע לבן על הקיר ואתם רק רוצים לחדש אותו כדי להוריד סימנים וזהו אז כמובן שתלכו על הצבע הלבן הרגיל למרות שגם ללבן יש כמה סוגי צבעים וצריך לדעת לבחור אבל את זה כבר פירטנו במאמר אחר.

ואם אתם רוצים לחדש גם את הצבע של הבית אז אתם תצטרכו קודם להתאים את הצבע למראה של הבית ולבחור על מה אתם מעדיפים ללכת

אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר שלנו על בחירת צבעים לבית 

הכנת הדירה

אז אחרי שבחרתם צבע וכבר יש לכם את הכלים הדרושים לביצוע העבודה מה שתצטרכו עכשיו זה להכין את מקום העבודה. אנחנו לא רוצים שתפגעו ברהיטים שלכם או בריצוף אז מה שעכשיו תצטרכו לעשות זה לכסות את הריצוף עם ניילון גדול או עיתונים, להדביק דבק נייר על המפסקים, השקעים והפנלים ברצפה. בנוסף תצטרכו לכסות את כל הרהיטים בניילון או להזיז אותם למקום שלא יתלכלכו.

ניקוי הקיר

עכשיו הגיע השלב בו אתם מנקים את הקיר שלכם מאבק ולכלוכים. אם יש לכם סדקים או פגיעות בקיר אז זה הזמן לגרד אותם עם שפטל. במידה ויש בורות וסדקים תצטרכו גם למלא אותם. במקרה כזה היינו ממליצים להתייעץ עם בעל מקצוע .

אחרי שהקיר נקי והדירה מוכנה אז הגיע הזמן להתחיל לצבוע.

איך לצבוע בצורה נכונה? מתחילים בתקרה

עכשיו כשהכל מוכן צריך להתחיל צבוע. עדיף שתתחילו לצבוע את התקרה. קחו את הצבע ותשפכו לכלי שלו ותתחילו להעביר עליו את הרולר לאט לאט כדי שהצבע ייספג. אחרי זה תתחילו לצבוע את הפינות של התקרה ולאט לאט תעברו לתקרה עצמה. השתדלו שהרולר יהיה בדיוק מעל ראשכם כדי שלא יקרה שתתאמצו יתר על המידה ותיצרו לעצמכם כאבים בגב.

עוברים למקומות הבעייתים

עכשיו כדאי שתצבעו את המקומות הבעייתיים כמו הדפנות של הקיר ואתם הקיר עם החלון והאזורים של המפסקים. אחרי שצבעתם אותם אתם יכולים לעבור לקירות הגדולים ולצבוע אותם כמו שצריך

סיום הצבע

עכשיו כשסיימתם לצבוע את החדר נשאר לכם לחכות קצת שהצבע יתייבש. חשוב לדעת שלא תמיד הצבע שקניתם זה הצבע המדוייק שיתקבל לכם בקיר אז אל תיבהלו אבל זה יהיה די דומה. לאחר שהקיר יבש אתם תוכלו לחזור על הפעולה אם אתם מרגישים צורך בכך.

אלמנטים נוספים

עכשיו כשאתם יודעים איך לצבוע בצורה נכונה אז נשאר לכם לשלב כל מיני אלמנטים קטנים שיתנו לחדר מראה חי ויפה. זה יכול להיות קיר עם צבע שונה או תמונה יפה. הכל תלוי בכם. אנחנו מאחלים לכם המון בהצלחה!

אם אתם רוצים שאנחנו נבצע את העבדה בשבילכם אז תפנו אלינו ונשמח לייעץ לכם!

מאמר זה נכתב על ידי אל הצבע עבודות צבע בכל הארץ

כמה עולה לצבוע בית?

רוצים שנעשה את העבודה בשבילכם?

אם נתקלתם בבעיה ואתם צריכים צבעי תותח באזור שלכם במחיר עממי אל תהססו , השאירו לנו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

המדריכים שלנו

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות