חיפוי קירות באבן

חיפוי קירות באבן – כל הפרטים

חיפוי קירות החל מ99 ש"ח למ"ר 

עבודה מקצועית ונקייה במחיר משתלם

ניסיון מעל 10 שנים

חייגו עכשיו

אחת הדרכים האלגנטיות ביותר להוספת אלמנט עיצובי לבית היא חיפוי קירות.
לרוב, מקובל להשתמש בטכניקת חיפוי הקירות באבן בעיקר בקירות החיצוניים של הבית, אך ישנן מספר אפשרויות לשלבן גם בעיצוב החדרים הפנימיים בבית.
במקרה של חיפוי בקירות החיצוניים, ניתן לעשות זאת על כל הבית ליצירת מראה דרמטי, או לבחור קיר מסוים, גדר, או אפילו רק עמוד תמך, וכך ליצור אמירה דקורטיבית אך לא "להתחייב" למראה מסוים.
כך גם בעיצוב הפנים, ניתן לבחור לחפות קיר אחד באבן, או אפילו אזור אחד בקיר כמו האזור של הטלוויזיה או הקמין אם ברצונכם ליצור מראה חורפי ואירופאי, ובכך ליהנות מהיתרונות שבחיפוי בלי להסתכן ב"השתלטות" שלו על כלל העיצוב בחלל.
מכיוון שזוהי החלטה עיצובית אמיצה ובולטת לעין, מומלץ להשתמש בבעלי מקצוע מנוסים ואמינים, כמו בחברת אל הצבע.

חיפוי קירות פנימיים באבן

בנוגע לחיפוי קירות פנימיים, מומלץ לרוב לבחור בקיר או פינה אחת בחלל, מפני שבתוך הבית אפקט החיפוי באבן דרמטי אפילו יותר. לעיתים אף שימוש מופרז באבן עלול ליצור תחושה של חלל סגור.
לכן, חשוב להיוועץ במעצבי פנים, על מנת שתוכלו ליצור בעזרת החיפוי תחושה של חלל מלא ומעוצב, ועם זאת לא להכביד על מראה החדר.
כאשר משלבים חיפוי אבן בתוך הבית, הדבר תורם לתחושה חמימה וביתית.

חיפוי קירות חיצוניים באבן

לרוב, כאשר מדברים על חיפוי קירות חיצוניים באבן, עולה בדמיוננו תמונה של בית מחופה באבנים ירושלמיות עתיקות ובהירות, ולכן לא הרבה אנשים, אשר אינם מעוניינים בסגנון עיצוב שכזה, חושבים על חיפוי אבן כאשר הם בונים את ביתם.
אך בפועל, עולם החיפוי באבן הינו עולם בעל מגוון רחב של אפשרויות, הן בנוגע לסוגי האבן והן בנוגע לטכניקת עיצוב החיפוי, היכולים להתאים לסגנונות עיצוב שונים, מקו מודרני ונקי ועד קו כפרי או עתיק.
ריכזנו לכם חלק מן הסוגים העיקריים של האבנים המשמשות לחיפוי, המתאימות לסגנונות שונים :

אבן צפחה

חיפוי באבן צפחה הינו חיפוי בעל מראה יוקרתי מאוד, כאשר האבן הינה חלקה והיא בנויה כמקשה אחת ולא כמספר רב של לבנים המחוברות אחת לשניה. על כן ניתן אפילו לראות בו ההפך הגמור מחיפוי האבן הירושלמית, שכן הוא משווה לבית מראה מודרני ונקי.

אבן ירושלמית

זהו חיפוי קלאסי, הבנוי מאבנים ירושלמיות בעלות מראה עתיק, ליצירת אווירה אותנטית של בית ישן אך  מעוצב. אבנים אלו לרוב אינן מסותתות, כלומר בולטות כלפי חוץ ומוסיפות טקסטורה לבית.

בריקים

בריקים הינם לבנים קטנות, אשר לרוב מגיעות במספר גוונים שונים אך מותאמים האחד לשני, ליצירת מראה אחדותי ועם זאת מגוון.
הבריקים יכולים להיות בעלי מראה עתיק, כאשר האותנטיים שבהם אכן פורקו מבניינים ישנים, או בעלי מראה חדשני ומסותת, המיוצרים במיוחד לחיפוי במפעלים.

חיפוי קירות באבן ים אל הצבע

אז אם החלטתם שאתם רוצים לחדש את הקירות שלכם עם חיפוי מקצועי אנחנו נשמח לעזור לכם. אנחנו אל הצבע ויש לנו ניסיון עשיר כבר מעל 10 שנים ומאות המלצות מלקוחות. אנחנו פועלים בכל הארץ בכל התנאים אז קדימה צרו איתנו קשר עכשיו!

מאמר זה נכתב על ידי אל הצבע עבודות צבע בכל הארץ

חיפוי קירות באבן

רוצים לקבל מידע נוסף על חיפוי קירות באבן?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות