חיפוי קירות מחיר

חיפוי קירות מחיר לסוגים שונים

חיפוי קירות מחיר החל מ999 ש"ח

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

שימוש רק בחומרים איכותיים וטכנולוגיה חדשנית

מעל 10 שנות ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל!

התקשרו עכשיו!

בשנים האחרונות הולך ורווח השימוש בחיפוי קירות למטרות עיצוב. לחיפוי קירות מגוון יתרונות בהיבטים שונים ועל כן הוא צובר פופולריות רבה בקרב מעצבי פנים ולקוחות. במאמר הבא נפרט מעט מה עומד מאחורי המושג חיפוי קירות ונציג מחירים מקובלים בתחום.

 

שכבת ההגנה שהבית זקוק לה 

חיפוי קירות הוא בראש ובראשונה בחירה אסתטית. מדובר באמצעי אתו אפשר לרענן את עיצוב הבית בלא מאמץ רב, וכן אלטרנטיבה מוצלחת לצביעה מחודשת של קירות הבית. האפשרויות לחיפוי בלתי מוגבלות וניתן לשחק עם חומרי הגלם המשמשים לו, חלקי הקיר הנבחרים לחיפוי ועוד.

נוסף על החן והאפקט המרשים שהוא מוסיף לחלל הבית, חיפוי קירות הוא גם שכבת הגנה בעלת יתרונות פרקטיים לא מבוטלים. החיפוי מוסיף שכבת הגנה משמעותית לקיר אשר תורמת לבידוד של רעשים ושל טמפרטורות, וכן שומרת על הקיר לאורך זמן. 

כיום ניתן למצוא שפע של עסקים ושיפוצניקים המתמחים בהנחת חיפוי, כמו חברת "אל הצבע" למשל. כאשר בוחרים את העסק עבור חיפוי הקירות שלכם חשוב לשים לב להצעת המחיר שהם נותנים (האם תואמת את הנעשה בשוק?), וכמובן לרמת המקצועיות והאמינות שלהם בנושא.

 

מה המחירים, תלוי בחומרים?

חיפוי קירות הוא שם כללי למגוון של טכניקות וחומרים המשמשים לכיסוי הקירות. בהתאם לכך אין מחיר אחיד לחיפוי קירות המקובל בשוק. לכל שיטה או חומר עיקרי יש טווח מחירים מקובל המשתנה מעט בהתאם לפרמטרים שונים, כגון מקום ביצוע העבודה, שילוב של אלמנטים מיוחדים בקירות וכו'.

כמו לא מעט דברים אחרים בעולמות השיפוץ והעיצוב, מקובל לתמחר חיפוי קירות לפי מטר רבוע. הנה כמה דוגמאות בולטות למחירי חיפוי קירות (ישנם עוד חומרים רבים מהם ניתן לבחור): 

חיפוי באבן מחיר

שיטת חיפוי מקובלת היא שימוש בסוגי אבן למיניהם – חיפוי אבן ירושלמית, אבן צפחה, לבנים קטנות ועוד. טכניקה זו רווחת הן עבור קירות פנימיים והן עבור חיצוניים. חשוב לציין, שלאבן יש אפקט דרמטי למדי על המרחב בו היא נמצאת ולכן מקובל להשתמש בה עבור חיפוי חלקי. 

המחירים של חיפוי באבן נעים בדרך כלל בין 120 ל- 270 שקלים למטר רבוע. עם זאת ניתן למצוא חיפוי אבן גם במחירים נמוכים יותר – 99 למטר רבוע – ועדיין לקבל טיפול איכותי ומקצועי לקירות שלכם.

חיפוי פסיפס מחיר

אין כמו עבודות פסיפס לשיפור האסתטיקה של הבי. פסיפס מוסיף צבעוניות רבה לחלל הבית וכן אפקט אמנותי משהו. לכן, חיפוי קירות באמצעות הדבקת אריחי פסיפס הוא שיטה מומלצת לכיסוי הקירות. מחיריה נעים בין 140 שקלים עד ל280 שקלים למ"ר.

חיפוי גבס מחיר

אחת המגמות הבולטות כיום בתחום הבנייה היא שימוש בגבס, וזאת הודות לקלות העבודה אתו וליתרונות הרבים שהוא מציג. גם עבור חיפוי קירות גבס הוא בחירה נהדרת אשר יכולה לשמש לשימושים שונים ומגוונים. מחיר התקנת חיפוי גבס יהיה לרוב 100 עד 200 שקלים למטר רבוע.  

חיפוי קירות מחיר באל הצבע

מחירון אל הצבע

המחירים שציינו פה לעבודות השונות של חיפוי קירות הם מחירים ממוצעים בשוק ולא תמיד אלו המחירים שאתם תשלמו. לעיתים זה יהיה נמוך יותר ולעיתים גבוה יותר וזה תלוי בהמון גורמים משתנים ולכן, אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית אז אתם קודם כל צריכים לדעת בוודאות מה אתם רוצים לעשות וכך תדעו בערך מה המחירים. אם אתם רוצים להתייעץ איתנו על חיפוי קקירות שיתאים לכם אז צרו איתנו קשר אנחנו נשמח לדבר אתכם!

 

חיפוי קירות מחיר

רוצים לקבל מידע נוסף על חיפוי קירות מחיר?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות