צביעת דירה 4 חדרים

צביעת דירה 4 חדרים במחיר הכי זול בישראל!

צביעת דירה 4 חדרים החל מ999 ש"ח בלבד!

צביעה מקצועית עם טמבור ונירלט 

תיקונים בקיר במידה וצריך

שירות בכל הארץ

חייגו עכשיו!

במוקדם או במאוחר מגיע היום בו צריך לצבוע את הדירה מחדש. הקשקושים על הקירות, השפשופים הקטנים והכתמים שנשארו מכל מיני נגיעות פזיזות בקירות כבר בולטים מידי, והגיע הזמן לאפס מחדש את כל הקירות. 

אפשר כמובן סתם לרצות רענון למראה של הקירות בבית, שהתרגלנו להיות בו כל כך הרבה בשנה האחרונה. הוספת נגיעות צבע או שינוי הצבע של כל הקירות ייתן בהחלט את הרענון המתבקש.

אז מה עושים? איך יודעים למי לפנות ומה לעשות? וכמה זמן להשקיע בלי להגזים על צביעת דירה 4 חדרים? בשביל זה ריכזנו כאן את כל הידע שצריך לפני שמחליטים.

ניסיון בצביעת דירת 4 חדרים

גם ילד קטן יודע לגלגל את המברשת על הקיר ובטוח שהוא יהנה לעשות זאת, אבל רק צבעי מנוסה יוכל לצבוע את כל הבית בצורה אחידה ואיכותית בלי מריחות קטנות או חוסר אחידות בשכבות. חברת אל הצבע מספקת את הצבעים הכי מקצועיים לתוצאה מושלמת.

סוג הצבע

חשוב לדאוג לכך שהצבעים בהם משתמשים יהיו מקצועיים ומחברה איכותית ואמינה. חבל לבחור צבעי זול כדי לחסוך ובסוף לגלות שהוא בעצמו חסך עליכם והשתמש בצבעים זולים, שלא יתנו מראה איכותי ולא יחזיקו מעמד הרבה זמן. יותר מכך- חשוב שהצבע יהיה מחברה אמינה ובעל תו תקן ישראלי כדי לוודא שהוא לא מכיל עופרת וחומרים בעיתיים אחרים.

ישנם סוגי צבע שונים המתאימים לקירות במיקומים שונים וכדאי לשים לב לכך בטרם בוחרים את הצבעים האהובים, כדי לא לבחור בטעות צבע המורכב ממים מדוללים בטרפנטין (המתאים לקירות חיצוניים בלבד) לחדר הילדים. סוג הצבע המומלץ לחדרי מגורים הוא צבע אקרילי, הצבע המומלץ לחדרי אמבטיה הוא צבע המורכב מסיליקון מדולל במים וכדומה. גם במקרה זה כדאי מאוד להתייעץ עם החברה.

גוונים 

בשונה מדירות קטנות יותר, דירת ארבעה חדרים לרוב מכילה גם ילדים, ולכן יש להתחשב גם בגוונים שבוחרים לצביעת חדרי תינוקות וילדים וגם בסוג הצבע, שיהיה עמיד. אפשר לבחור מראש מקומות "מועדים לפורענות", כלומר, שיש סיכוי גדול יותר שילדים יקשקשו בהם על הקיר או ילכלכו אותו ולצבוע אותו מראש בצבע שמן או בצבע אחר בגוון מתאים לחדר שקל להוריד ממנו כתמים. 

בנוסף חשוב להתייעץ עם הצבע על בחירת הגוונים לכל החדרים, כדי שמצד אחד הצבע יתאים לאופי החדר ומצד שני ישתלב יפה עם הגוונים של שאר החדרים, כדי שלא יווצר מצב בו חדר אחד צבוע בגוון בוהק מאוד וחדר שני יהיה בצבע חיוור. כמובן שזו אופציה למי שאוהב זאת, אך במרבית הפעמים הבדלי הגוונים קורים בגלל שלא מסתכלים מראש על השילוב הכולל של הצבעים. 

כדאי תמיד לזכר שהצבע שנבחר לעולם לא ייראה בדיוק כמו שהוא נראה בפלטת הצבעים, ולכן אפשר לצבוע חלק קטן של הקיר לפני הצביעה הסופית כדי לראות איזה צבע יצא בסוף

מחיר צביעת דירת 4 חדרים

אנחנו באל הצבע נותנים שירות מקצועי במחיר זול יחסית לעבודה האיכותית שלנו. מחיר של צביעת דירה 4 חדרים אפשר לקבוע במדוייק רק בשיחת טלפון כי יש המון אלמנטים שמשפיעים על המחיר.

המחיר הממוצע מעבודות שביצענו בעבר נע בין 1,000 ש"ח לבין 4,000 ש"ח וזה תלוי בגודל הדירה, אלמנטים מיוחדים בקיר ועוד כל מיני תוספות שונות שמשפיעות על המחיר.

מה שהכי חשוב זה שבסוף העבודה שלנו תהיו מרוצים גם מהמחיר וגם מאיכות העבודה שביצענו אצלכם ותהיו שמחים עד השמיים!

רוצים לקבל מידע נוסף על צביעת דירה 4 חדרים? התקשרו עכשיו!\

מאמר זה נכתב על ידי אל הצבע עבודות צבע בכל הארץ

 

צביעת דירה 4 חדרים

רוצים לקבל מידע נוסף על צביעת דירה 4 חדרים?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות