חיפוי קיר למטבח

חיפוי קיר למטבח – הכי מקצועי שיש

חיפוי קירות החל מ99 ש"ח למ"ר

עבודה מקצועית ומסודרת!

ניסיון מעל 10 שנים

עובדים בכל הארץ

צרו קשר עכשיו

חיפוי קיר למטבח הינו אחד מהאמצעים הדקורטיביים הייחודיים ביותר, המשווים למטבח מראה מלא המונע היווצרות של חלל חסר או ריק, אך עם זאת, במקרה בו הוא נעשה באופן מוצלח ומקצועי, גם אינו מעמיס על החלל יותר מדי.
אלמנט עיצובי זה הינו יוצא דופן ולא שכיח בהרבה מטבחים, ובנוסף לכך, גם מאוד גמיש ומאפשר מגוון רחב של עיצובים שונים בעלי אופי וסגנון שונים לחלוטין, על פי העדפת הלקוח, כפי שנעשה בחברת "אל הצבע".
כך, בחירה בעיצוב זה תבטיח לכם מטבח בעל מראה המיוחד רק לכם.
בנוסף לכך ובניגוד לרוב האלמנטים העיצוביים, יש לחיפוי קיר גם ממד פרקטי – הוא מגן על הקירות ומונע לכלוך, הנפוץ מאוד במטבחים.
החיפוי בדרך כלל יותר קל לניקוי, ולכן שומר על המטבח שלכם נקי יותר, בנוסף לאמירה הדקורטיבית.
ריכזנו לכם פירוט של החומרים הנפוצים ביותר לשימוש לחיפוי קיר במטבח.

חיפוי קיר למטבח גרניט פורצלן

זהו אחד החומרים הנפוצים ביותר בחיפוי קירות, אך לא רק. חומר הגלם הזה מוכר גם בעולם הריצוף וחדרי האמבטיה.
לכן, שימוש בגרניט פורצלן עלול להעניק מראה מעט פחות ייחודי, אך הוא בעל יתרונות פונקציונליים רבים. ראשית כל, זהו חומר מאוד עמיד, שכן מדובר באבן מלאכותית אשר תוכננה במיוחד לצרכים אלו. בנוסף, זהו חיפוי הקיר הקל ביותר לניקוי, ולכן מתאים מאוד למטבחים.

חיפוי קיר  אבן

חיפוי בסגנון זה משווה מראה מאוד קלאסי, ומתאים בעיקר למטבחים רחבי ידיים, בעלי סגנון עיצוב חמים אך מודרני. השימוש באבן אמיתית מעניק הן טקסטורה (בניגוד לאבן המלאכותית – גרניט פורצלן), והן אמירה עיצובית נועזת.
היתרונות שבבחירה זו הוא המראה הייחודי, והתחושה הקסומה שהחיפוי מעניק למטבח, אך חשוב לדעת כי חיפוי אבן נחשב קשה מאוד לתחזוקה ולניקוי.
בנוסף, חיפוי אבן הינו חיפוי יוקרתי, ועלותו גבוהה בהתאם.

חיפוי קיר  שיש

את השיש אנחנו מכירים לרוב כחומר גלם המשמש כמשטח במטבח, אך ניתן להשתמש בו גם על הקיר, לקבלת מראה חלק ומודרני. הצבעים המעורבבים בדוגמת השיש משווים לקיר מראה ייחודי, מרגיע ובעל עומק.
השיש נחשב אף הוא לפונקציונלי מאוד, ולא בכדי הוא משמש מטבחים רבים כמשטח עבודה אשר השימוש בו רב ואף מאוד מלכלך. זהו חומר הניתן לניקוי מהיר וקל, אך יש לשים לב כי מנקים אותו באופן מיידי, שכן יש לו נטייה לספוח נוזלים.
אבן השיש הטבעית הינה אבן מאוד עמידה אשר יכולה להישאר במצב מעולה לאורך שנים רבות.

חיפוי קיר למטבח זכוכית


עיצוב בזכוכית נחשב כיום למאוד טרנדי בעולם עיצוב הפנים, ובפרט במטבח. אנו רגילים לחשוב על זכוכית כחומר גלם שביר ועדין, אך למעשה הזכוכית יכולה להיות מאוד חזקה, בעיקר כאשר מדובר בחיפוי הקיר.
הזכוכית הינה מומלצת לעיצוב בקו מינימליסטי, מכיוון שהיא מעניקה תחושה חלקה ונקיה, ובנוסף היא קלה מאוד לניקוי.

חיפוי קירות עם אל הצבע

אם החלטתם שאתם רוצים שדרוג במטבח שלכם או אפילו בכל הבית אז אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם. אנחנו אל הצבע ואנחנו מקצוענים בחיפוי קירות כבר מעל עשור ויש לנו מאות לקוחות מרוצים. נשמח לתת לכם שירות מקצועי ואדיב במחירים שוברי שוק. אנחנו עובדים בפריסה ארית מלאה ככה שלא משנה איפה אתם גרים אנחנו מגיעים אליכם ישירות! אז קדימה למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עכשיו!

מאמר זה נכתב על ידי אל הצבע עבודות צבע בכל הארץ

חיפוי קיר למטבח

רוצים לקבל מידע נוסף על חיפוי קיר למטבח?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות