כמה עולה לצבוע בית ? כל התשובות

רוצים לדעת כמה עולה לצבוע בית לבד? כל התשובות פה לפניכם

צביעת דירה החל מ290 ש"ח בלבד!!!

בהרבה מקרים אתם תוכלו לצבוע את הדירה שלכם לבד ולא באמת תצטרכו להיעזר באיש מקצוע כמובן כשמדובר בצביעת דירה רגילה ופשוטה. יכול להיות גם שזה יהיה עבורכם תהליך מהנה ומרתק בו תלמדו כמה דברים אבל מה שבטוח זה שתצטרכו לבזבז יום עבודה במקרה הטוב או כמה ימי עבודה במקרה פחות טוב. בכל מקרה זה אפשרי. כמובן שאם תרצו איש מקצוע שיעשה לכם את העבודה אז תפנו אלינו ותקבלו את השירות הכי טוב שיש. לבינתיים הנה כל מה שרציתם לדעת על כמה עולה לצבוע בית.

למחירון עבודות צבע המלא שלנו לחצו כאן

האם אפשר לצבוע בית לבד?

כל אנשי המקצוע אומרים שצביעת בית היא לא עבודה מסובכת או קשה אבל כן צריך לדעת מה עושים. בגדול מה שצריך זה את החומרים המתאימים, סבלנות והרבה זמן פנוי כדי שתוכלו לצבוע את הקיר שלכם בדייקנות ולהגיע לתוצאה המושלמת.

בניגוד לעבודות חשמל ששם יש או הצלחה או אי הצלחה, בצבע זה עניין קצת שונה. בצבע הכל נחשב להצלחה אבל להצלחה בצביעת הקיר יש רמות של הצלחה. הקיר יכול לצאת מושלם, או יכול לצאת עם קצת פאשלות או לצאת גרוע אבל עדיין בכל המקרים הקיר יהיה צבוע.

במקרים שאתם מחיטים ללכת על בעל מקצוע אז בעל המקצוע יכול להביא את היצירתיות , טכניקה, ניסיון ובחירת הצבעים שלו אליכם בכדי להפוך את עבודת הצבע שלכם למושלמת ברמה אחת מעל. הנה כמה טיפים של בעלי המקצוע שלנו לצביעת הדירה לבד וכמובן שמהמשך נגיע גם למחירים.

טיפ 1: צביעה מדוייקת בחיבור הקירות

חשוב שתדעו שלפעמים לא תוכלו לדעת מה הגוון האמיתי של הצבע כשהוא רטוב ותצטרכו לחכות שהוא יתייבש, למה זה חשוב לדעת? כי במקרים בהם אתם צובעים 2 קירות בצבע שונה אז תצטרכו להיזהר בחיבורים של שתי הקירות האלו ואפילו אם לפעמים ההבדלים לא יראו ממש גדולים עדיין תצטרכו להבין שלאחר יבוש הצבע זה יכול להוות הבדל גדול וכדאי לשים לב על החיבורים שלא יצאו מצבים בהם זה לא ישר. במקרה הצורך תשימו דבר נייר על הקיר עליו אתם רוצים להגן אבל כמובן שהדבק יהיה עדין שלא יתלוש את הצבע

טיפ 2: הכנת הקיר לפני

זהו טיפ חשוב מאוד, אתם תמיד תצטרכו להכין את הקיר שלכם לפני הצביעה. אם זה להוריד ממנו את האבק והלכלוך או לקלף כל מיני בליטות שיש על הקיר. אם לא תעשו את זה אז הלכלוך יכול להתערבב עם הצבע וזה יהיה בולט על הקיר החדש וזה פשט יהיה לא יפה. אם יש לכם קירות סדוקים או מקולפים אז כנאה שתצטרכו גם עבודת שפכטל, היעזרו בייעוץ עם בעל מקצוע זה תמיד יכול להועיל.

טיפ 3: דילול הצבע

לכל צבע יש מרקם ודילול משל עצמו. אתם צריכים תמיד לדעת להגיע לרמה המדוייקת של כל צבע בכדי שהקיר שלכם יגיע לצבע המדוייק שאתם צריכים מבלי כל מיני עיוותים

טיפ 4: טפטופים והשפרצות

בזמן שתצבעו אתם תשימו לב שתמיד יש השפרצות וטפטופים של הצבע ולכן, תצטרכו לכסות את הריצפה בניילון ולכסות גם את הרהיטים. תמיד תשימו לב על טפטוף של הצבע על הקיר ואם מצאתם כל מיני טיפות בולטות של הצבע על הקיר אז תמרחו אותם יפה עם הרולר כדי שלא יתייבש ואז סתם יהיה לכם בליטה לא יפה על הקיר.

טיפ 5: היעזרו בבעל מקצוע שבא מהתחום

אם החלטתם שאתם רוצים ללכת על איש מקצוע שיעשה לכם את העבודה אז לעולם אל תלכו על איש מקצוע שזה לא התחום שלו. יש המון שיפוצניקים שיודעים לצבוע אבל זה לא התחום שלהם וכאן הבעיה, ברגע שתביאו צבעי שזה כל העיסוק שלו אז הוא ידע כמובן להתאים לכם בדיוק את הצבע שצריך והוא ידע להתמודד עם כל בעיה שיכולה לצוץ בניגוד לבעלי מקצוע שזה לא התחום שלהם ובנוסף לכך תוודאו שיש לבעל המקצוע את הביטוח המתאים.

כמה עולה לצבוע בית בשורה התחתונה ?

בנוגע לצביעת דירה ישנם כמה פרמטרים שתצטרכו לקחת אותם בחשבון וחוץ מזה ישנם כמה משתנים שאותם לא נוכל לשער כאן אבל כן ניתן לכם את העלות המשוערת שיכול לעלות לכם

הצבע – בהנחה שאתם צובעים דירת 80 מ"ר בצבע לבן אקרילי אז תצטרכו 50 ליטר של צבע. אתם תשתמשו בערך ב40 ליטר אבל תמיד עדיף שיהיה לכם ספייר למקרה של תיקונים בעתיד או צביעה של עוד כמה דברים שאתם רוצים להתאים לחדר.

עלות ממוצעת של צבע זה מהמותגים המובילים הוא בסביבות 1,500 ש"ח

אלמנטים נוספים– אם אתם רוצים להוסיף עוד טיפה אלמנטים לצבע של הדירה כדי שלא יהיה משעמם אז בטח תרצו לקנות צבעים קצת שונים כדי לתת גיוון.

עלות ממוצעת לצביעת אלמנטים 500 ש"ח

כלי עבודה וחומרים– תצטרכו לקנות כלי עבודה בשביל לצבוע עמו מברשות, רולרים , מוט מאריך , חומרי מילוי, נייר הדבקה, ניירות שיוף, צבע מקשר (בונדרול), ניילונים לעטוף את הרהיטים ואולי גם סולם

עלות ממוצעת של כלי עבודה אלו צפויים לעלות החל מ3,000 ש"ח במידה ותקנו את כולם

סה"כ יעלה לכם סדר גודל של 5,000 ש"ח ואולי קצת יותר תלוי באיכות החומרים ובכמות שתקנו (וגם אצל מי)

במידה ותלכו על איש מקצוע אז העלות של צביעת דירה כזו יכולה לעלות בסדר גודל של 3,000 ש"ח ואולי קצת יותר אבל עדיין זה נראה יותר משתלם מאשר לעשות את הכל לבד ואפילו לא לקחנו בחשבון את ימי העבודה והאנרגיה שאתם מבזבים במהלך העבודה.

מתי עדיף לא לוותר על איש מקצוע?

  • כשלא צבעתם את הדירה תקופה ארוכה
  • כשיש בקיר סדקים או כל מיני בעיות למיניהם שצריך לתקן
  • כשאתם רוצים אפקטים מיוחדים או גוונים יפים וייעוץ בבחירת צבעים
  • כשאין לכם מספיק זמן ואנרגיה לבצע את העבודה לבד.

במקרים כאלו עדיף לשקול להביא איש מקצוע שיעשה לכם את העבודה במקצועיות ולסיים עם זה כמה שיותר מהר.

אז אם החלטתם שאתם רוצים שבעל מקצוע יבצע לכם את העבודה אז אל תהססו ותפנו אלינו אנחנו נשמח לייעץ לכם בכל מה שקשור לעבודות צבע ותיקונים!

מאמר זה נכתב על ידי אל הצבע עבודות צבע בכל הארץ

 

כמה עולה לצבוע בית? כל התשובות

רוצים שנעשה את העבודה בשבילכם?

אם נתקלתם בבעיה ואתם צריכים צבעי תותח באזור שלכם במחיר עממי אל תהססו , השאירו לנו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

המדריכים שלנו

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות