איך לבחור צבע לקיר

איך בוחרים צבע לקיר? שאלה מעולה. הבה נפתח את מניפת הצבעים ונבחר את הצבעים המועדפים על הכותב. אבל רגע, אולי הם לא הצבעים המועדפים על הקורא. על כן, נדמה לנו – שהדרך לבחור צבע לקיר היא הדרך לזהות מה דיירי הבית יעדיפו שיהיה על הקיר. כל בית, תאורה, ריהוט, העדפות וטעם ישפיעו על הצבע המתאים לקיר.

איך בוחרים צבע לקיר?

כשבוחרים צבע לקיר יש המון דברים שאפשר לקחת בחשבון כדי לזהות את הצבע המתאים. בין אם יש ריהוט קיים, או כוונה לרהט מחדש. בין אם יש המון תאורה, או מעט – או כוונה לשנות אלמנט זה. ובין אם חלק מדיירי הבית אוהבים צבעים חמים וחלק קרים – וכן הלאה אפשרויות. כך או כך, ניתן להתחיל עם הדגימות. והכוונה בכך, היא לדגום את הגוונים שכבר יש בחלל. בין אם ברמת גוון הריצוף, גווני הרהיטים וכן הלאה. ניתן לשלוף מניפת צבעים, שניתן לקלוט אותה מאנשי מקצוע בתחום ו/או כדרך משאבי רשת שונים. שיטת הדגימה היא השיטה "המדעית", כביכול. ועם זאת, יש דרך נוספת לבחור צבע לקיר.

מה זה חזון הצבעים לבית?

ניתן גם ללכת על הדרך האומנותית, שלא נאמר הקפריזית. לרבים מאיתנו העדפה לצבעים מסוימים, שלא נאמר חזון צבעוני שמתחשק לנו לשלב בביתנו. באם כבר יש חזון צבעים מסוים, יכול מאוד להיות שכדאי שנבין מה בליבנו, אילו צבעים אנחנו רוצים לחוות ולהשתמש בזה כהכוונה לבחירת צבע לקיר. אלא ששתי הגישות, המדעית "והקפריזית", או "דרך החזון", לא צריכות להיות מנוגדות או נפרדות. ניתן להתחיל עם חזון הצבע – האלמנטים שאנחנו באמת רוצים לכלול בביתנו, ומשם להתחיל להתקדם באופן מדעי ומחושב. נניח שמרגיש לנו שצבעים אדומים ישתלבו נהדר בבית. ובכן, נוכל לשלוף מניפת צבעים ולאתר כמו גם לזהות את טווח הצבעים האדומים שיתאימו בבית, כמו גם להבין אילו עוד צבעים יש להוסיף / לשנות את הקיים, כדי לאפשר לצבעים האדומים החדשים להשתלב ביתר שאת.

איך בוחרים צבע לקיר שיחמיא לבית?

ועם זאת, במקרים מסוימים – אפשר להשאיר את הבית כמות שהוא, ופשוט להוסיף צבע לקיר כמו שאנחנו רוצים, לראות מה יצא, להתרשם ואז להחליט אם זה מתאים או לא. כך שאנחנו יכולים לחקור איך מלכתחילה לברך את הצבע החדש לעולם כדרך שינוי הצבעים הקיימים כך שמתאר הצבע הכללי יחמיא "לאדום" החדש (באם זו הבחירה). ואנחנו יכולים פשוט להוסיף את הצבע החדש ולראות איך זה משפיע על הקיים ומה מרגיש לנו שמתחשק להזיז, כעת כשהוספנו צבע חדש לקיר.

איך בוחרים צבע לקיר

רוצים שנעשה את העבודה בשבילכם?

אם נתקלתם בבעיה ואתם צריכים צבעי תותח באזור שלכם במחיר עממי אל תהססו , השאירו לנו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

המדריכים שלנו

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות