טיח דמוי בטון

טיח דמוי בטון – כל מה שצריך לדעת

עבודות טיח דמוי בטון החל מ290 ש"ח!!!

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

מעל 10 שנות ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל!

התקשרו עכשיו! 

 

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה שהולכת ומתגברת בתחומים שונים של עיצוב – חזרה לחומרים גולמיים בעל מראה טבעי וראשוני. ניתן לזהות את המגמה הזו במגוון תחומי עיצוב שונים- אדריכלות, עיצוב תעשייתי ואפילו בעיצוב אופנה. כמובן שמגמה זו לא פסחה גם על עיצוב פנים. פעמים רבות נכנס לחללים מעוצבים ונגלה בהם חומרים טבעיים בעלי מראה גולמי כמו עץ, לבנים ומתכת.

בטון חשוף

אחד מהכוכבים הגדולים של אופנה זו הוא באופן מפתיע דווקא המראה החשוף של בטון. מומחי עיצוב הפנים של אל הצבע מסבירים כי הבטון הוא אמנם לא חומר טבעי, אלא חומר גלם מעשה ידי אדם, אך הוא מתקשר בראשם של רבים לאסתטיקה גולמית, חשופה ולא מלוטשת, שאינה מנסה ליצור מראה מלאכותי ונותנת לחומר הראשוני את המקום הראוי לא. בישראל הקאמבק האופנתי של הבטון הוא מפתיע אף יותר, מכיוון שבישראל הבטון מתקשר לבנייה ישנה לעיתים. אך זאת לא מונע ממנו להיות כוכב עולה בשמי העיצוב, כאשר הוא מקושר פעמים רבות לעירוניות תוססת ומודרנית.

טיח דמוי בטון

אז כמו שראינו, המראה של בטון חשוף יכול לשמש כאמירה עיצובית מרעננת ומלהיבה. אך כיצד ניתן לייצר מראה כזה בחללים שונים ובקירות שלאו דווקא נבנו במיוחד על מנת להישאר במערומי הבטון שלהם?

 

הפתרון לכך נמצא בעבודות טיח דמוי בטון של אל הצבע. טיח זה הוא למעשה ציפוי המכסה את הקיר ויוצר מראה של בטון חשוף הדומה למקור אחד לאחד. הטיח הוא טיח מינרלי, ידידותי לסביבה, העשוי מחומר טבעי שלא מסכן את הבריאות כלל. לטיח דמוי בטון יש אחיזה חזקה על הקיר והוא לא נוטה לסדקים והתקלפות, גם לא לאורך שנים רבות לאחר השיפוץ. הטיח מיועד למשטחי פנים בחוץ, והוא מתאים למגוון רחב של סוגי משטחים שיכולים לשמש לו תשתית. החומר אינו דליק או נפיץ בשום צורה והוא בטוח לחלוטין לשימוש.

 

עיצוב חלל עם טיח דמוי בטון

מכיוון שטיח  בטון יוצר מראה חזק ועצמתי, מומלץ לעשות בו שימוש בחכמה. על מנת שהאפקט של מראה בטון חשוף לא ישתלט על החדר ויצור תחושה סגורה, או לחילופין יקנה את התחושה שהחדר לא נמצא עדיין בתהליכי בנייה, מומלץ לא להשתמש בו על יותר מקיר אחד או שניים בחלל החדר. הקיר הנבחר צריך להיות רחב ובולט מספיק על מנת שמראה הבטון לא יבלע בין שאר האלמנטים העיצוביים בחלל החדר, ויכול לממש את הפוטנציאל העיצובי הגלום בו.

מבחינה עיצובית, קיר מכוסה בטיח בטון יכול להשתלב היטב במגוון סוגים של חדרים וחללים, כמו סלון, חדר שינה, חצרות פנימיות ועוד. מעצבי פנים מקצועיים רבים משלבים אותו בעיצובים שונים, כשהוא משחק תפקיד של עוגן עיצובי דומיננטי שמאחד את החדר תחת מטרייה אסתטית אחת.

עבודות טיח דמוי בטון עם אל הצבע

טיח דמוי בטון יכול לשפר את נראות הבית שלכם בכמה רמות, עם זאת חשוב שהעבודה תתבצע על ידי איש מקצוע מנוסה בתחום. אנחנו אל הצבע ואנחנו מומחים בעבודות טיח ועבודות צבע בכל חללי הבית כבר מעל 10 שנים עם מאות לקוחות מרוצים. נשמח לייעץ לכם בחינם ולתת לכם ידע שיעזור לכם בלקיחת ההחלטות שלכם. צרו איתנו קשר עכשיו אנחנו מחכים לכם!

טיח דמוי בטון

רוצים לקבל מידע נוסף על טיח דמוי בטון?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות