חיפוי קיר בפינת האוכל

חיפוי קיר בפינת האוכל- כל הפרטים

חיפוי קיר בפינת האוכל החל מ70 ש"ח למ"ר!

עבודה מקצועית ואיכותית ללא פשרות!

ניסיון עשיר מעל 10 שנים!

שירות בכל הארץ!

צרו קשר עכשיו!

פינת האוכל היא אחת מהפינות החשובות ביותר בבית. כמעט כל בני הבית מבלים שם מדי פעם, לפעמים יושבים שם כדי לאכול ולפעמים כדי לעבוד, להכין שיעורי בית או לצייר. פינת האוכל היא גם אחד ממקומות המפגש המשפחתיים העיקריים, שכן אין כמו ארוחה טובה כדי לקרב את הלבבות והאוכל ופינת האוכל המשפחתית היא מקום המפגש האולטימטיבי. 

כדי ליצור את פינת האוכל המושלמת לא מספיקים רק השולחן והכיסאות. יש צורך לשים לב גם למה שמסביב: הקירות. חיפוי קיר נכון יכול ליצור את ההבדל ולהעביר בדיוק את התחושות שאמורה להביע פינת האוכל שלכם – יוקרה, משפחתיות, קירוב לבבות או כל תחושה מדוייקת אחרת שתרצו להעביר. 

למה דווקא חיפוי?

הבחירה בחיפוי על פני אופציות אחרות היא הבחירה הקלה ולרוב גם הנכונה ביותר. תהליך החיפוי הוא תהליך של יצירת שכבות של חומר, אחת על גבי השניה, מעל לחומר הבסיסי ממנו בנוי הבית. בסופו של התהליך תישארו עם קיר בהתאמה אישית ומבלי צורך להדביק או לפרק קירות לצורך כך. מומחי 'אל הצבע' מוסיפים כי יש מניסיונם חיפוי קירות אהוב על כולם ויוצר מראה בולט ומרתק בבית. 

איך בוחרים חיפוי לפינת האוכל?

בדיוק כפי שהריהוט בסלון לא יהיה זהה לריהוט במטבח או לריהוט בחדר השינה, כך גם החיפוי לא יהיה זהה בין חדר לחדר. יתרה על כך, בדיוק כמו שעיצוב הפנים בין בתים שונה ומייחד כל בית בדרכו שלו אפילו אם חלק מהריהוט דומה, כך גם החיפוי בין קירות פינות אוכל של בתים שונים יהיה שונה ויתכתב עם הצרכים והרצונות של בני המשפחה, אפילו אם הבית עצמו דומה או ריהוט פינת האוכל דומה. 

כך למשל, הבחירה בין סוגי החיפויים יכולה להיות זו שתעשה את ההבדל המשמעותי בנראות בין פינת אוכל אחת לאחרת, שכן לא דומה חיפוי אריחים לחיפוי פרקט או לחיפוי בטון עם קישוטי פרפרים. בעוד אחת מתאימה לפינת אוכל בה מארחים מבוגרים, האחרת תתאים לבית עם ילדים והיתרון בחיפוי הוא שתמיד אפשר להחליט להחליף!

למה חשוב לשים לב כשבוחרים חיפוי לפינת האוכל?

פונקציונאליות – כפי שבוודאי יכולים להעיד כל מי שמחזיק במשק בית, פינת האוכל היא הפינה המועדת ללכלוך שכן אוכל הוא טעים, מענג אבל גם מלכלך. במשפחות עם ילדים קטנים הלכלוך עלול להגיד למימדים גדולים אף יותר וחשוב מאוד לבחור בחיפוי שיתאים לניקוי בקלות בכדי שלא ישארו עליו כתמים או לכלוכים שקשה לנקות. 

שילוב – ב'אל הצבע' המתמחים בחיפויים מסבים את תשומת הלב לשאלת ההתאמה, שכן אם פינת האוכל בגווני טורקיז עם ורוד למשל, חיפוי קיר בגווני זהב ושחור פשוט לא ישתלב עם הצבעים של פינת האוכל ובמקום להכניס צבע ויופי בעיניים, יכניס בהן בעיקר בלבול ובלגן. 

אל הצבע – מתמחים בפתרונות חיפויי

אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לאל הצבע, המומחים שלנו בעל ניסיון של שנים בתחום החיפויים ומוניטין רב בתחום. תוך כדי הקפדה על הפרטים הקטנים.

אתם מוזמנים להתקשר אלינו עוד היום, יחד איתכם נתאים את החיפוי המתאים ביותר לחלל שלכם. למה אתם מחכים? כוס קפה עלינו!

מאמר זה נכתב על ידי אל מדיה בניית אתרים ושיווק

חיפוי קיר בפינת האוכל

רוצים לקבל מידע נוסף על חיפוי קיר בפינת האוכל?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות