טיח גבס חוץ

טיח גבס חוץ – כל מה שחשוב לדעת

עבודות טיח גבס חוץ במחיר הכי זול בישראל!

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

שימוש רק בחומרים איכותיים טמבור ונירלט

מעל 10 שנות ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל!

התקשרו עכשיו!

טיח משמש ככיסוי לקירות ותקרות של מבנים, מבפנים ומבחוץ. כיסוי הטיח משמש הן כבסיס לשכבות של צבע, הן כחומר המספק איטום ובידוד, ובמקרה בו אנו דנים – כחומר גמר, כלומר השכבה העליונה והסופית. הטיח המודרני מורכב מתערובת של מלט (גבס, סיד או צמנט), ואגרגט דק (לרוב חול).
מטרת הטיח היא להיות שכבה עמידה וחזקה יותר מצבע או סיד, אך כמובן חלשה יותר מבטון וכדומה. לכן מוסיפים אגרגט לתערובת, אשר הוא המרכיב המעניק לטיח את חוזקו המבני.

מהו טיח גבס?

טיח גבס מורכב מאבקת גבס לבנה, אשר ניתן לשלב בה אגרגט דק מאוד. טיח הגבס הינו חלק לחלוטין, ולכן לעיתים מוותרים על הוספת האגרגט אלא אם כן הוא עדין ביותר. טיח זה מתאפיין, כאמור, במרקם אחיד ומאוד עדין, והוא לבן ובעל חוזק מבני נמוך יחסית, זאת מכיוון העדינות של האגרגטים המשולבים בו, או אף ההימנעות משילובם בתערובת.
בעקבות כך, הטיח נפוץ בעיקר לשימושים אסתטיים, כחומר המשמש לתיקוני טיח, או להחלקת קירות פנימיים בתור שכבת הטיח העליונה מתוך 3 השכבות המיושמות בעבודות עם טיח.

יתרונות טיח גבס

אז מהם היתרונות של טיח הגבס?

  1. אסתטיות – היתרון הגדול של טיח הגבס, בעקבות התערובת החלקה והאחידה שלו, היא השכבה העדינה והמאוד אסתטית שהוא יוצר, בעיקר ביחס לטיח רגיל אשר נחשב ליותר "גס". לכן, הטיח משמש ליצירת שטח פנים חלק לקיר. בנוסף, צבעו הלבן מקנה לו אטרקטיביות על פני סוגי טיח אחרים כשכבה העליונה הנראית כלפי חוץ.
  2. נוח לעבודה – טיח הגבס קל מאוד להכנה וליישום על הקיר, ולכן נחשב לידידותי למשתמשים בו. לכן, בעיות נקודתיות כדוגמת חורים או סדקים הנוצרים בקיר נפתרות בקלות יותר בעזרת טיח זה.
  3. עלות – טיח הגבס נחשב לזול מאוד, בעקבות כך שחומר הגלם העיקרי שלו, אבקת הגבס, הינו זול וזמין.
  4. גיוון – כאמור, הטיח יכול לשמש למגוון רחב של מטרות, החל מסתימה נקודתית וכלה ביישור והחלקה כשכבה עליונה.

חסרונות טיח הגבס 

מכיוון שלטיח הגבס ישנם מספר חסרונות, חשוב להכיר אותם על מנת לאפשר שימוש נכון בו, המותאם למאפייניו ולעבודה הרצויה. בעקבות כך, מומלץ מאוד להיוועץ עם איש מקצוע מומחה, כדוגמת אנשי המקצוע של אל הצבע, על מנת לאפשר שימוש יעיל ואיכותי המנצל את יתרונות החומר ונמנע מחסרונותיו.

  1. עמידות נמוכה במים – טיח גבס נחשב כמעט לא עמיד בפני מים ולחות, ולכן לא מומלץ להשתמש בו בחדרים הנוטים ללחות ורטיבות כמו חדר הרחצה. בנוסף, תכונה זו מורידה מאיכות האיטום הניתנת בדרך כלל בשימוש בטיח.
  2. חוזק מבני נמוך – מאחר והאגרגטים הם אלו שמעניקים לטיח את עמידותו וחוזקו, ולרוב הינם נעדרים מרשימת הרכיבים של טיח הגבס, הוא נחשב לעמיד פחות ולכן משמש בעיקר להחלקת הקירות.

טיח גבס חוץ עם אל הצבע

ודאי הבנתם שעבודת טיח גבס היא עבודה שחייבת להתבצע על ידי מקצוענים בתחום ולא חאפרים. אנחנו אל הצבע ואנחנו מתעסקים שעבודות טיח וגבס כבר מעל 10 שנים עם מאות לקוחות מרוצים. אנחנו נותנים ללקוחות שלנו את הטוב ביותר ללא פשרות! נשמח לעמוד לשירותכם. צרו איתנו קשר עכשיו וניתן לכם ייעוץ מקצועי ומידע בחינם, נשמח לדבר אתכם!

טיח גבס חוץ

רוצים לקבל מידע נוסף על טיח גבס חוץ?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות