חיפוי קיר לחדר השינה

חיפוי קירות החל מ99 ש"ח למ"ר

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

ניסיון עשיר מעל עשור

שירות בפריסה ארצית 

חייגו עכשיו!

חיפוי קיר לחדר שינה – ככה תעשו את זה נכון

חדר השינה הוא אחד המקומות המרכזיים בבית והוא אחד המקומות שאנחנו מבלים בו הכי הרבה, בין אם לשינה, למנוחה או סתם להירגעות במקום הבטוח שלנו. בגלל חשיבותו, ההוצאות על ריהוט ועיצוב חדר השינה בדרך כלל גבוהות מהוצאות על חדרים אחרים, כדי ליצור את המקום הבטוח והנעים שמתאים באופן מיטבי ככל האפשר לצרכים והרצונות שלנו. 

אחת הדרכים ליצור מראה מעוצב ואלגנטי לחדר השינה היא באמצעות עיצוב אחד הקירות במראה שונה מהשאר, על ידי חיפוי במראה או טקסטורה מיוחדת. כיצד עושים זאת?

בחירת העיצוב

קודם כל, לפני שבוחרים את הקונספט של הקיר המחופה בחדר חשוב לבחור את הסגנון העיצובי הכללי שלו. קיר בחיפוי לבנים כהות יכול להיות יפה ומרשים, אך הוא פחות יתאים לחדר שמעוצב בסגנון רומנטי למשל, ולכן חשוב לבחור עיצוב לחיפוי שיהלום את קו העיצוב הנבחר לחדר.

גם אם לא עושים שיפוץ כולל לחדר, הוספת חיפוי לאחד הקירות היא דרך מעניינת ומיוחדת לרענן את המראה שלו. חשוב לשים לב שהוספת חיפוי לחדרים קיימים לא תמיד תהיה הרמונית עם העיצוב הקיים ולכן יש לחשוב היטב קודם לכן איך לשנות את העיצוב באופן חלקי כדי שהדבר יתאפשר. 

בחירת החיפוי

ישנם מגוון סגנונות של חיפויים לקיר במגוון טקסטורות, חומרים וסגנונות. החיפוי הרווח הוא באמצעות בריקים- לבנים, אולם ישנם גם אמצעים אחרים, יפים לא פחות, שיכולים לייפות את החדר, כמו טפטים למשל. חשוב לשים לב שהסגנון הרצוי אכן מתאים באופיו לחדר שינה ולא לקיר בסלון או במרפסת.

פרמטר נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא איכות החומר הנבחר לחיפוי. ישנן חברות המתמחות בהתקנת חיפויים ויכולות לספק את המידע על החומר ממנו החיפוי עשוי ועל איכותו, דוגמת "אל הצבע", אך גם ללא עזרתן חשוב לשים לב לכך שכל החומרים איכותיים, עמידים, ושווים את מחירם. לא תמיד החיפוי הזול ביותר ישתלם בטווח הארוך, הוא יכול להתבלות ולהתפרק בקצב מהיר יותר מחיפוי איכותי.

בחירת הצבעים

חשוב לשים לב לגוון המדוייק של החיפוי הנבחר משום שפעמים רבות מה שנראה מתאים בתמונה או בחנות לא יתאים לצבעים של החדר והדבר יכול להרוס את כל המראה העיצובי. מלבד התייעצות מומלצת עם בעל מקצוע, כדאי לקחת דוגמית מהחיפוי אם הדבר מתאפשר או לנסות אותו בפינה קטנה בטרם מחפים את כל הקיר כדי למנוע עגמת נפש.

ישנה אפשרות להתאים את צבעי החיפוי לגווני העיצוב הכלליים של הבית, אולם בגלל שחדר השינה הוא חדר פרטי ולרוב לא נכנסים אליו אנשים מבחוץ זו הזדמנות לעצב אותו באופן שונה ונועז משאר החדרים בבית ולכן אם התלבטתם מראש בין כמה קווי עיצוב לבית ובחרתם באחד- חדר השינה הוא המקום להביא לידי ביטוי עיצוב אחר ומיוחד.

חיפוי קיר לחדר שינה עם אל הצבע

אז אם החלטתם שאתם רוצים לשפר את חדר השינה שלכם או את אחד מחדרי השינה בבית רצוי שתעשו את זה עם חברה של מקצוענים שיודעים מה הם עושים. אנחנו אל הצבע ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם. אנחנו מתמחים בחיפוי קירות כבר מעל עשור עם מאות לקוחות מרוצים. אז קדימה פנו אלינו עכשיו, אנחנו נשמח לדבר איתכם!

מאמר זה נכתב על ידי אל הצבע עבודות צבע בכל הארץ

חיפוי קיר לחדר שינה

רוצים לקבל מידע נוסף על חיפוי קיר לחדר השינה?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות