חיפוי קירות בעץ

חיפוי קירות בעץ – ככה עושים את זה

כל עבודות חיפוי קירות בעץ החל מ75 ש"ח למ"ר!

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

מבחר ענק של צבעים לעץ לבחירה!

שימוש רק בחומרים איכותיים טמבור ונירלט

מעל 10 שנות ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל!

התקשרו עכשיו!

חיפוי קירות הינו אחד מן הטרנדים המסוגננים ביותר בעולם עיצוב הפנים. החיפוי יוצר מראה מורכב וממלא את החדר באלמנט עיצובי ומיוחד.
מכיוון שהחיפוי הוא אלמנט בולט ומאוד נוכח בחדר, חשוב להשקיע בבחירתו ובהתקנתו, על מנת להבטיח שתהיו מרוצים ממנו ומהאמירה העיצובית הגלומה בו.
הבחירה בעץ הינה אחת הבחירות הפופולריות כאשר מדובר בחיפוי, ולא בכדי. העץ משרה אווירה ביתית, חמימה ונעימה. בנוסף, חיפוי בעץ נחשב ורסטילי מאוד, שכן אפשרויות הבחירה בו הן אינסופיות כמעט בכל שדה בחירה – הן בבחירת סוג העץ והצבע שלו, והן בבחירת העיצוב עצמו.

אז איך מתחילים?

בשלב הראשון, מומלץ להשקיע זמן למחשבה ולגיבוש החלטות בנוגע לסוג החיפוי בו אתם מעוניינים. בתחילה, מומלץ להקדיש מחשבה לשאלות כמו- באיזה מרחב בבית אתם רוצים להתקין את החיפוי, מהו הגודל הרצוי, האם אתם רוצים חיפוי עדין או יותר נועז, חיפוי פרקט או עץ וכדומה. לאחר מכן, ובשלב זה מומלץ לשלב איש מקצוע כדוגמת אנשי המקצוע המומחים של אל הצבע, כדאי להתחיל לחשוב בצורה יותר פרקטית. מהו סוג העץ המתאים ביותר לעיצוב הכללי של החלל אשר ברצוננו להשיג, איזה סגנון חיפוי הכי יתאים, ואיך לשלב את שאר הרהיטים בתוכו.

יתרונות וחסרונות של חיפוי עץ

אחד היתרונות הבולטים של חיפוי עץ הינו התחזוקה הקלה שלו. חיפוי עץ נחשב לעמיד מאוד, וכמעט אינו מצריך עבודות תחזוקה לאורך השנים שלאחר התקנתו. בנוסף, הוא קל מאוד לניקוי, ולא דורש חומרים או אביזרים מיוחדים לניקיון.
החיסרון הבולט ביותר הינו המחיר. חיפוי עץ נחשב לאחד מן החיפויים היקרים יותר, הן בגלל מראהו היוקרתי ואיכות החומרים הטבעיים בלבד, והן מאחר והתקנתו לוקחת זמן ארוך יחסית.

סוגים של חיפוי בעץ

כאמור, האופציות לחיפוי בעץ הן כמעט אינסופיות, כאשר ניתן להיות מקוריים בכל שלב ובכל בחירה- בבחירת הצבע, גימור מט או מבריק, סוג עץ וכדומה. נתאר כאן את 2 האופציות העיקריות לחיפוי, ואת העיצוב הפרטני בנוגע לכל הנושאים הנ"ל נשאיר לכם ולאנשי המקצוע שבחרתם.

  1. חיפוי מעץ מלא – זהו חיפוי העץ המקורי, העשוי מלוחות עץ המסותתים על ידי הנגר ועל פי בקשתכם גם נצבעים ומשויפים. בשלב השני תתבצע ההתקנה, כאשר לרוב מדובר בהתקנה נסתרת המאפשרת מראה חלק כך שלא ניתן לראות את הברגים. חיפוי זה הינו איכותי ועמיד במיוחד, ומספק את כל היתרונות שחיפוי עץ יכול להציע. עם זאת, חשוב לדעת כי זוהי האופציה היקרה ביותר.
  2. חיפוי מציפוי עץ – חיפוי זה הינו זול משמעותית מחיפוי העץ המלא, ולרוב נותן אפקט כמעט זהה מבחינה עיצובית. ההבדל הוא בעיקר במחיר ובאיכות העמידות של החיפוי. חיפוי זה נוצר על ידי הנחה של שכבה ראשונה מחומר סינתטי כלשהו, לרוב חומר דמוי קרטון, ולאחר מכן ציפויו בשכבה דקה של עץ המעניקה את המראה המבוקש.

למה לעשות חיפוי קירות עם אל הצבע?

חיפוי קירות זוהי עבודה שחייבת להיעשות על ידי מקצוען בתחום ללא פשרות! ישנם המון פרמטרים שונים לביצוע העבודה שצבעי לא מנוסה יכול להסתבך בהם. אנחנו אל הצבע ואנחנו מומחים בביצוע עבודות מסוג זה כבר מעל 10 שנים עם מאות לקוחות מרוצים! אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם ייעוץ מקצועי והמון מידע חשוב לפני קבלת ההחלטות שלכם. צרו איתנו קשר עכשיו אנחנו מחכים לכם!

חיפוי קירות בעץ

רוצים לקבל מידע נוסף על חיפוי קירות בעץ?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות