צביעת חדרי תינוקות

אם אתם מחפשים צביעת חדרי תינוקות איכותי במחיר הכי טוב בישראל הגעתם למקום הנכון

צביעת חדרי תינוקות החל מ290 ש"ח!!!

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

שימוש רק בחומרים איכותיים נירלט וטמבור

מעל 10 שנות ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל!

התקשרו עכשיו!

אז הלידה של הילד או הילדה שלכם קרב ובא ואתם הולכים להיות הורים מאושרים ושמחים עד השמים. אבל לפני ישנם המון דברים והכנות שתצטרכו לעשות מלבד צביעת החדר. תצטרכו לתכנן בקפידה את הברית או הבריתה ואת כל מה שקשור לתינוק. צביעת החדר של התינוק צריכה להיות עבודה יסודית ואיכותית כדי שלא יהיו כל מיני בעיות בקיר בעתיד כשהתינוק נמצא שם. אנחנו באל הצבע מומחים בעבודות צבע מכל הסוגים ברמה המקצועית ביותר.

אלמנטים מיוחדים בצביעת חדרי תינוקות

בדרך כלל הורים אוהבים לעצב את חדר התינוק עם כל מיני אלמנטים חמודים שיתנו אווירה נעימה לחדר של התינוק. ישנם המון אלמנטים מיוחדים שאיתם תוכלו לעצב את חדר התינוק שלכם. אם מדובר בבן אז כל מיני אלמנטים של עננים או דמויות מצויירות מסרטים יכולים להפוך את החדר לחדר תינוק מושלם. ואם מדובר בבת אז תוכלו להוסיף לקיר לבבות או בלונים וכל מיני כאלה וככה תהפכו את החדר של הילדה לחדר הכי חמוד בעולם.

אנחנו באל הצבע מקצוענים בצביעת חדרי תינוקות כבר מעל 10 שנים ונוכל לייעץ לכם באהבה איך תוכלו לעצב את החדר של התינוק או התינוקת שלכם.

בחירת הצבעים

כמובן שאם מדובר בתינוק אז הצבע שהכי נפוץ הוא תכלת אבל כמובן שתוכלו לגוון פה. תוכלו להוסיף קיר כחול או לעשות צבעים חמימים יותר כמו שמנת או צהבהב ועוד.. יש הרבה מקום לדימיון ונשמח לעזור לכם בבחירת הצבעים

אם מדובר בתינוקת אז כמובן שהצבע הוורוד הוא הנפוץ ביותר אבל כמובן שתמיד תוכלו לגוון קצת או ללכת על צבע יותר מקורי וכמובן שגם כאן אנחנו נשמח לעזור לכם בבחירת הצבע המושלם לקיר של הילדה שלכם.

אל תסמכו על מי שאינו בעל מקצוע

בשנים האחרונות נראה שמלאכת צביעת הקיר היא מלאכה שהרבה אנשים אומרים שהם יכולים לעשות לבד אבל אי אפשר לבצע את העבודה כמו איש מקצוע. צביעת הקיר לא תוכל להיות מקצועית ואיכותית מעבודה של מישהו שלא מקצועי בתחום. ישנם המון סוגים של צבעים ודרכים לצבוע וגם יכולות לצוץ המון בעיות בצביעת הקיר כמו סדקים , רטיבויות ועוד המון דברים שלא כל אדם ידע להתמודד איתם לבד ושלא יקרה נזק נוסף חלילה, אנחנו לא רוצים את זה לילד שלכם.

אז חשוב מאוד שתביאו איש מקצוע שיעשה לכם את העבודה המקצועית ביותר וגם המחירים היום הם מחירים די נמוכים לעבודות צבע מהסוג הזה ובמיוחד אצלנו באל הצבע שאנחנו נחשבים לחברה הזולה ביותר בשוק עם התמורה הכי גדולה ללקוחות שלנו.

צביעת חדרי תינוקות – המחיר

למחיר של צביעת חדרי תינוקות יכולות להיות המון פרמטרים שישנו את המחיר כמו כל מיני אלמנטים שתרצו על הקיר או כמות הצבעים שתרצו בחדר וגם המצב של החדר. בכל מקרה את המחיר המדוייק תוכלו לקבל רק בשיחת ייעוץ איתנו בטלפון .

אבל בכל מקרה אנחנו נרשום לכם את המחיר הממוצע שלנו לצביעת חדרי תינוקות על פי עבודות שביצענו בשטח. המחיר לחדר בגודל ממוצע ועבודה סטנדרטית מתחילה ב350 ש"ח וכמובן המחיר משתנה עם כל האלמנטים שתרצו בחדר

לסיכום

אנחנו מאחלים לכם המון מזל טוב על הילד או הילדה שמצטרפים אליכם למשפחה. אנחנו ממליצים לכם לא להתפשר על החדר שלהם וכמובן מאחלים לכם את כל הטוב שבעולם ואל תהססו, תתקשרו אלינו עכשיו ונייעץ לכם בשמחה!

מאמר זה נכתב על ידי אל הצבע עבודות צבע בכל הארץ

צביעת חדרי תינוקות

רוצים לקבל מידע נוסף על צביעת חדרי תינוקות?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות