חיפוי מרפסת

חיפוי מרפסת: איך עושים את זה נכון

חיפוי מרפסת במחיר הכי משתלם בארץ!

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עכשיו!

ייעוץ בחינם

צרו קשר עכשיו!

אל הצבע לא מתמחים אך ורק בצבעות ברמת גימור מושלמת אלא גם בעלי יכולת להפוך את מרפסת השמש שלכם לאחד החללים העיצוביים והמזמינים ביותר בבית שלכם.

עד לפני כמה שנים היה ניתן לראות בכל מרפסות השכנים את הצבע הלבן הבסיסי אשר היה מגיע יחד עם הקבלן, אף אחד לא באמת היה נותן למרפסת יותר מדי משמעות.

עם עליית המודעות בעולם עיצוב הפנים ניתן לראות יותר ויותר בתים הופכים את החלל לחלל מזמין יותר וכיף לשהות. ניתן למצוא אין ספור חיפויים שונים: קרמיקה, בטון, אבן, בריקים, עץ סינטטי ועוד.

 

הקיץ קרב: זה הזמן לחיפוי מרפסת איכותי

בחורף רובנו פחות פוגשים את המרפסת, אין זה משנה אם היא מקורה או לא, בטח לבטח כשמדובר במרפסת שמש. הקיץ כבר כמעט כאן ורובנו נסכים שאין על התחושה של לצאת בצהרי היום אל המרפסת לקבל שיזוף על בגד הים החדש, לחתוך אבטיח קר לריבועים ופשוט להירגע.

מרפסת מהווה את אחד המקומות החשובים ביותר בבית מאחר וזה אחד המקומות היחידים בבית שאתה יכול להיות בבית בתחושה של חוץ – דבר זה יוצר את המעמד הבלתי מעורער של מרפסת השמש והופך אותה למקום אירוח בבתים רבים.

 

לרצף את מרפסת הגג החיצונית

אנשים רבים מחזיקים במרפסת גג, מדובר במרפסת מרווחת וחיצונית אשר עם "הום-סטיילינג" נכון אפשר להפוך אותה לפנינה של הבית.

אחת ההמלצות הרווחות שלנו למרפסת גג היא ריצוף באמצעות מראה דקורטיבי, מראה דקורטיבי לוקח את המרפסת שלכם ומוציא ממנה את המקסימום.

כמו כן, בנוסף לריצוף דקורטיבי יש לקחת בחשבון שמדובר במרפסת אשר נמצאת מחוץ לחלל הבית ולרוב אינה מקורה לכן יש להתחשב בגשמים העתידים לבוא ולבצע איטום לריצוף על מנת למנוע חדירת מים.

 

חיפוי מרפסת: מה העלות?

למעשה קשה מאוד לאמוד עלות של חיפוי מרפסת, אנו כן יכולים להרגיע אתכם ולספר שיש סקאלת מחירים מאוד רחבה. המחיר תלוי במשתנים רבים – סוג החומר, איכות החומר, מוניטין וניסיון בעל המקצוע אשר מבצע את העבודה עבורכם. 

כמו כל הליך שיפוץ גם חיפוי מרפסת צריך להתבצע בצורה נכונה על מנת למנוע עוגמת נפש ובמצב בו תהליך שיפוץ הופך להרס מוחלט, זו בדיוק הסיבה שאנו ממליצים לפנות אל איש מקצוע מומחה בתחום בעל ניסיון ומוניטין של שנים אשר עובד עם החומרים האיכותיים והטובים ביותר במשק. 

 

אל הצבע – מתמחים בחיפוי מרפסת

כאשר אנחנו מדברים על חיפוי מרפסות אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, למעשה יש אין ספור סוגים של מרפסות שונות וחיפויים שונים.

כמו כן אנו מאמינים שהתהליך אמור להגיע מתוך הלקוח, במהלך הפגישה עם הלקוח אנו מנסים לנתח אותו ואת אופיו – יחד עם מומחי השיפוצים וההום סטיילינג שלנו נבחר את הריצוף שמתאים הכי הרבה לחלל ולאווירה הכללית של אותו לקוח.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום – כוס קפה עלינו!

מאמר זה נכתב על ידי אל הצבע עבודות צבע בכל הארץ

חיפוי מרפסת

רוצים לקבל מידע נוסף על חיפוי מרפסת?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות