צביעת קירות חיצוניים

צביעת קירות חיצוניים – פרטים חשובים

צביעת קירות חוץ החל מ290 ש"ח!!!

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

שימוש רק בחומרים איכותיים נירלט וטמבור

מעל 10 שנות ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל!

התקשרו עכשיו!

כאשר מדברים עם אנשים על צביעת קירות חיצוניים, הם אוטומטית נוטים לחשוב כי מדובר על צביעה סטנדרטית לחלוטין. אך בפועל ישנו הבדל בין צביעת קירות הנמצאים מחוץ למבנה לבין צביעת קירות הנמצאים בתוך המבנה. רגע לפני שתעשו טעות שאולי תתחרטו עליה, אנו ננסה להסביר לכם בדיוק מה זה אומר. כך שברגע שתגיעו לרגע שבו תצטרכו לעשות החלטות, תדעו בדיוק איזה החלטה הכי נכונה לכם. הרי לא בכל יום יוצא לכם לצבוע את הקירות החיצוניים של מבנה כזה או אחר, לפחות תעשו את זה כמו שצריך.

 

ההבדל בין צביעת קירות חיצוניים לקירות פנימיים

ההבדל העיקרי הוא כמובן בכך שהצביעה החיצונית מתבצעת בחלקו החיצוני של המבנה. הקירות שאותם הצבעי נדרש לצבוע הם קירות אשר חשופים למזג האוויר בכל ימות השנה. לא משנה אם מדובר על מזג אוויר חם או קר, הצביעה חייבת להיות מספיק איכותית כדי שהיא תחזיק מעמד זמן רב. לכן אין מקום לפשרות כאשר מדובר על צביעה של קירות חיצוניים, כי האיכות יכולה להיות חלק בלתי נפרד מהתוצאה הסופית.

הבדל נוסף הוא הסכנה שמגיעה עם צביעת קירות חיצוניים, סכנה שכמעט ולא קיימת בעת צביעת קירות פנימיים. רק אנשי מקצוע מומחים אשר יודעים כיצד לעבוד בגובה יכולים לבצע את המשימה. כי כל טעות קטנה יכולה להתברר כטעות של חיים או מוות. בשונה מעבודה בתוך מבנה שהיא הרבה יותר בטוחה, וכזאת שלא נדרשים אישורים מיוחדים כדי לבצע אותה. עליכם לקחת את זה לתשומת הלב שלכם כאשר אתם עושים בחירה כזאת או אולי דווקא בחירה אחרת.

 

תבחרו צבע סטנדרטי, אל תעשו בחירות נועזות

אומנם בעת צביעת הקירות החיצוניים תוכלו לעשות כל בחירה שנראית לכם לנכון. אך בפועל מוטב לעשות בחירה תוך מחשבה לטווח הארוך ולא לטווח הקצר. אתם לא תוכלו לדעת מה צופן העתיד, ולכן מוטב כי תכינו את עצמכם לכל תרחיש. אל תעשו בחירות שאולי עוד שנה או שנתיים אתם תצטערו עליהן, כי אז יהיה עליכם לבצע צביעת קירות חיצוניים פעם נוספת. מדובר על פרוצדורה שלא כדאי לבצע אותה באופן שכיח, כי היא עשויה להיות מתישה בשלב מסוים.

 

לא כל צבעי יכול לבצע צביעת קירות חיצוניים

החיפוש אחר צבעי שיודע לצבוע קירות חיצוניים זוהי משימה לא קלה, והיא הרבה יותר קשה מאשר למצוא צבעי המבצע צביעה רגילה. הסיבה המרכזית היא שכל צבעי המבצע צביעה שכזאת חייב להחזיק ברישיון עבודה בגובה. בשונה מצבעי רגיל שלא צריך להביא איתו שום אישור או שום הסמכה מיוחדת. כך שפתאום תהליך קבלת ההחלטות הוא חשוב מאין כמותו, וכל טעות עלולה לעלות ביוקר. מוטב כי תעשו את ההחלטה הסופית תוך בחינת כל האפשרויות הקיימות.

צביעת קירות חיצוניים עם אל הצבע

כשמדובר בצביעת קירות חיצוניים אז ודאי הבנתם שאין כאן מקום לחסרי ניסיון וחאפרים. זוהי עבודה שצריכה להתבצע כמו שצריך בלי טעויות. אנחנו אל הצבע ויש לנו ניסיון עשיר בעבודה צבע מכל הסוגים מעל 10 שנים עם מאות לקוחות מרוצים. ביצענו בפועל עשרות עבודות של צביעת קירות חוץ ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם. אז קדימה, בשביל לקבל ייעוץ מקצועי והצעת מחיר מותאמת אישית פנו אלינו עכשיו אנחנו נשמח לדבר אתכם.

מאמר זה נכתב על ידי אל הצבע עבודות צבע בכל הארץ

צביעת קירות חיצוניים

רוצים לקבל מידע נוסף על צביעת קירות חיצוניים?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות