צביעת מרפסות שמש

צביעת מרפסות החל מ390 ש"ח!!!

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

שימוש רק בחומרים איכותיים נירלט וטמבור

מעל 10 שנות ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל!

התקשרו עכשיו!

מרפסות הן תוספת נהדרת לכל בית. הם מספקים מרחב חיצוני קרוב לאזור המגורים והם גורמים לבית להרגיש גדול יותר. עם זאת, ציור אותם יכול להיות משימה לא פשוטה.

צביעת מעקות למרפסת היא אחד החלקים החשובים בפרויקט. זה יוצר מראה חלק ומבטיח שהוא יחזיק מעמד לאורך שנים.

צביעת מרפסות היא דרך מצוינת לעדכן את מראה הבית שלך. זה יכול להיעשות בסוף שבוע וזה יגרום למקום שלך להרגיש חדש שוב.

אם יש לכם מרפסת ישנה, מלוכלכת ומשעממת שזקוקה לעדכון, המאמר הזה יעזור לכם ללמוד איך לצבוע את המרפסת שלכם כך שהיא תיראה כמו חדשה.

צבע אקרילי

צביעת מרפסת בצבע אקרילי היא דרך מצוינת להפוך אותה למזמינה יותר ולהרגיש יותר כמו הבית שלכם. התהליך קל יחסית, אבל צריך לטפל בכמה דברים לפני שמתחילים.

ראשית, עליך להכין את המשטח על ידי ניקוי יסודי והסרת לכלוך או אבק שעלולים להיות על פני השטח. אם יש במשטח סדקים או חורים, כדאי למלא אותם במרק לפני הצביעה. אתה יכול גם להשתמש בפריימר אם המשטח ישן או ראה ימים טובים יותר.

ברגע שזה נעשה, אתה יכול להתחיל לצבוע! הקפידו לכסות את כל המשטחים בצורה אחידה בצבע ואל תשכחו את הפינות, הקצוות והפרטים כמו מעקות או מסגרות חלונות.

צביעת מרפסת בצבע גמיש

צביעת מרפסת היא דרך מצוינת לגרום לחלל שלך להרגיש יותר כמו בית. אם אתם רוצים להוסיף צבע, אבל לא רוצים להתחייב לגוון מסוים, צביעתו בצבע גמיש היא הפתרון המושלם.

צבע גמיש הוא כזה שמשתנה בהתאם לאור וזווית הצפייה. המשמעות היא שתוכלו לצבוע את המרפסת שלכם בכל גוון כחול והיא תיראה אחרת בהתאם לתנאי התאורה או אפילו כמה רחוק אתם עומדים מהמרפסת.

הצבעים הטובים ביותר למרפסות הם אלה שהם בהירים ועליזים. צבעים אלו יגרמו לבית שלכם להרגיש כמו המקום המושלם להירגע וליהנות מהנוף.

דגשים לצביעת מרפסת

צביעת מרפסת יכולה להיות דרך מהנה ויצירתית לבלות את זמנך. זה גם יכול להיות דרך מצוינת להוסיף ערך לבית שלך.

הצעד הראשון הוא להחליט באיזה צבע תרצו שהמרפסת תהיה. אם אתה צובע אותו בצבע מבטא, ייתכן שהוא לא צריך צבעים אחרים. אם אתה צובע אותו לבן, אז תצטרך כמה צבעים אחרים.

אם אתם משתמשים בצבע חיצוני, וודאו שהצבע הוא על בסיס שמן, כך שהוא יחזיק מעמד זמן רב יותר בחוץ בתנאי מזג האוויר. התקופה הטובה ביותר בשנה לצביעה היא בדרך כלל האביב או הסתיו כי יש פחות לחות בעונות אלו ופחות סיכוי שגשם או שלג יהרוס את העבודה שלך.

צביעת מרפסות שמש עם אל הצבע

אז ודאי הבנתם שצביעת מרפסות זהו עבודה  לא פשוטה שלא כדאי שחובבנים יתעסקו בו. יכולים להיות לכם כל מיני תקלות שתצטרכו בעלי מקצוע לצדכם ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם. אנחנו אל הצבע ואנחנו מומחים בעבודות צבע בכל הסוגים כבר מעל 10 שנים עם מאות לקוחות מרוצים. פנו אלינו עכשיו לייעוץ מקצועי בחינם והצעת מחיר אנחנו מחכים לכם!

רוצים לקבל מידע נוסף על צביעת מרפסות שמש?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות