צביעת דירה 100 מטר

צריכים צביעת דירה 100 מטר איכותית במחיר עממי? הגעתם למקום הנכון

צביעת דירה 100 מטר החל מ999 ש"ח בלבד!!!

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

שימוש רק בחומרים איכותיים נירלט וטמבור

מעל 10 שנות ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל!

התקשרו עכשיו!

אנשים רבים מכל רחבי העולם עברו בשנים האחרונות להתגורר בדירות קטנות יותר. למגורים בדירה קטנה יש אינספור יתרונות – דירות קטנות קלות יותר לניקוי, הן מאפשרות לנו לגור קרוב למרכזי הערים במחירים שווים לכל כיס וניתן לשפץ אותן בקלות ולשנות את עיצובן מן הקצה אל הקצה מבלי לשאת בעלויות כבדות. 

אילו שינויים ניתן לערוך בדירה קטנה – במאמץ קטן?

פרט לשינויים הברורים ביותר שניתן לבצע בדירות קטנות, שעליהם ניתן למנות רכישת ריהוט חדש ויקר, שיפוץ המטבח או חדר האמבטיה וכן הלאה, אנו באל הצביעה מאמינים שצביעת דירת מאה מטר יכולה לשנות אותה כך שתרגיש יוקרתית ונעימה.

אילו טרנדים נפוצים כיום בתחום צביעת דירת 100 מטר?

הטרנד הראשון אותו נמנה הוא טשטוש הגבולות באמצעות בחירת גוון כללי שבו ייצבעו מרבית הקירות. מומלץ להמשיך בקו העיצוב עד למשקופי הדלתות ואף התקרה. טרנד זה מייצר מהדירה חלל אחיד ובלתי נפרד, אשר מייצר אשליה של חלל מרווח במיוחד.

הטרנד השני שעליו ממליצים מעצבי הפנים המפורסמים ביותר הוא שימוש בצבעים מבריקים יותר בדירה. צבעים מבריקים מחזירים אור ומייצרים אפוא אווירה של חלל המוצף באור. חללים מוארים נוטים להיראות גדולים יותר, כך שטרנד זה הולם במיוחד דירת מאה מטר.

באילו צבעים להשתמש בצביעת דירת 100 מטר?

בניגוד לתפישה הרווחת בקרב מרבית הישראלים, צבעים בהירים אינם בהכרח מייצרים אשליה של חלל גדול יותר. לעתים דווקא גוונים כהים מייצרים מראית "עמוקה" לחלל הדירה, שיכול להזכיר בהייה אל שמי לילה זרועי כוכבים.

על מה עלינו לשים דגש כאשר אנו מבצעים צביעת דירה 100 מטר?

בבואנו לצבוע דירה, עלינו לשים דגש על קריטריונים רבים, אותם נמנה כעת – 

  • מקצועיות – אנו באל הצבע מאמינים שעבודת צביעה טובה היא עבודה אשר נעשית באופן המקצועי ביותר, על ידי בעל מקצוע אשר שם לב לפרטים הכי קטנים. זכרו שמחיר גבוה יותר אינו בהכרח מעיד על עבודה מקצועית יותר –  על מנת למצוא את בעל המקצוע המומלץ ביותר, אנו ממליצים לכם לערוך סקר שוק נרחב.
  • אמינות – לצערנו, בעלי מקצוע רבים מנצלים את הלחץ הכבד הכרוך במעבר דירה על מנת לעשוק את לקוחותיהם חסרי הניסיון. באל הצבע אנו דוגלים בקביעת המחיר ההוגן ביותר עבור העבודות אותן אנו מבצעים.
  • מחיר נמוך – כאמור, מחיר גבוה לא מעיד על עבודה מקצועית או טובה יותר, אלא רמתו של בעל המקצוע. לכן, אנו ממליצים לכם למצוא את האיזון הנכון לכם בין מחיר העבודה לבין איכותה. 

סיכום

מאחר שצביעת דירה היא השקעה חד פעמית שיכולה לשנות את דירתכם מן הקצה אל הקצה, אנו ממליצים לכם לבחור בבעלי המקצוע המקצועיים והמנוסים ביותר, כמו שיש אצלנו, חברת אל הצבע. מומלץ לשים דגש על מקצועיות ואמינות.

צביעת דירה היא עבודה שדורשת מקצועיות וחברה אמינה. אנחנו אל הצבע ואנחנו מביאים את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו עם העבודות האיכותיות ביותר בשוק. יש לנו מאות לקוחות מרוצים בכל הארץ ואנחנו נשמח שאתם תהפכו ללקוח מרוצה שלנו. אנחנו עובדים ביסודיות לפי כל מה שסיכמנו במאמר הזה אז קדימה, צרו איתנו קשר עכשיו לקבלת ייעוץ והצעת מחיר. אנחנו מחכים לכם.

צביעת דירה 100 מטר

רוצים לקבל מידע נוסף על צביעת דירה 100 מטר?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות