צביעת בית פרטי

צביעת בית פרטי – כל מה שתצטרכו לדעת

צביעת בית פרטי מהיום להיום

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר

שירות בפריסה ארצית

חייגו אלינו עכשיו!

קניתם בית חדש, ואתם רוצים לשפץ, או שסתם בא לכם לחדש, אז החלטתם לצבוע. קודם כל, תתחדשו. אין דבר יותר נעים מלהיכנס לבית אחרי שצבעו אותו. אבל כדי להגיע לשלב הסופי הזה, שבו הבית נראה חדש ויפה, חשוב לדעת מה עושים ולעבוד על פי כללים מקצועיים. רבים חושבים שהם יכולים לצבוע מעצמם, בלי הכנה מוקדמת, ומסתבכים. 

החלטתם לצבוע לבד, מה עושים?

הרבה אנשים נכנסים ליוטיוב, וצופים בסרטונים של אנשים מקצועיים שצובעים את הבית שלהם. זה נראה פשוט וקל דרך המסך, אז מנסים. או שקוראים מאמרים מקצועיים על צביעת בתים ונראה להם שהכול מובן. 

אבל החדרים של הבית שונים, בסוג הצבע, באיכות החומרים מהם בנו את הקירות, במיקום שלהם. בקיר אחד יש חלון, בקיר אחר יש חורים כי תלו תמונות, או שיש כתמי רטיבות. זה הרבה יותר מורכב ממה שנראה במבט ראשון. כל זה נכון עוד יותר כשמדובר בבית שלא צבעו אותו הרבה זמן, או כשעבודת הצבע מורכבת מיותר מצבע אחד אחיד על כל הקירות, אלא כוללת כמה צבעים או גוונים.   

הנה רשימה של כמה דברים שצריך בשביל לצבוע: צבע אקרילי, מסקינטייפ, שקיות ניילון לכיסוי, סמרטוט, רולר ומשטח. וזו רק הרשימה הבסיסית. יתכן שתצטרכו עוד כלים, מקצועיים יותר, ככל שהעבודה תסתבך. 

השגתם את הדברים. עכשיו צריך לצבוע בפועל. השלב הראשון בצביעה הוא לסמן במסקינטייפ את הגבולות של האזורים שאתם רוצים לצבוע. אחר כך, בודקים את סוג החומר של הקיר, ועושים תיקונים אם יש חורים או סדקים. אחר כך עובדים עם הרולר ומורחים שכבה ראשונה, מוודאים שהכול חלק, מחכים שיתייבש ואז מוסיפים שכבה שנייה. בסוף צריך לראות שכבה אחת של צבע אחידה ובלי פגמים בכלל. כל אחד מהשלבים מורכב בפני עצמו משלבים נוספים, מצריך תיקונים ושיפורים. 

אז מה צריך לעשות?

אנחנו ממליצים לפנות לצבעים מקצועיים, כאלה שחשוב להם לתת את השירות הטוב ביותר ללקוח, בלי לוותר על איכות ומקצועיות העבודה שלהם. צבעים מומחים עם ותק וידע שאין לאחרים. אפשר לחפש באופן אקטיבי ברשתות החברתיות, בגוגל, או לשאול חברים על מי הם ממליצים. הרבה עבודה. ואפשר לפנות לחברה שתעשה בשבילכם את העבודה. 

צביעת בית פרטי עם חברת "אל הצבע" 

חברת "אל הצבע" היא חברה שמתווכת בין לקוחות לבין צבעים. החברה משתדלת לעבוד רק עם צבעים מקצועיים ואיכותיים. זה אומר שהיא מקשרת בין לקוחות שרוצים או מתעניינים בעבודות צבע מכל הסוגים, לצבעים מומחים ומקצועיים באזור שלהם, כאלה שנותנים את השירות הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר. הצבעי יוצר קשר עם הלקוח, מסביר על העבודה שהוא מתכוון לעשות, נותן הצעה, והלקוח מחליט אם להמשיך או לא.  

איך ממשיכים מכאן?

אם החלטתם שאתם רוצים שיקשרו ביניכם לבין צבעי מקצועי, כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר של "אל הצבע", להשאיר את הפרטים שלכם, לחכות מעט ואז ייצור איתכם קשר צבעי שקרוב אליכם. הצבע יציע לכם את שירותיו, יגיד מה הוא מתכנן לעשות, ומה המחיר, ואתם מחליטים אם אתם רוצים או לא להמשיך, בלי התחייבות. 

מאמר זה נכתב על ידי אל הצבע עבודות צבע בכל הארץ

צביעת בית פרטי

רוצים לקבל מידע נוסף על צביעת בית פרטי?

 אנחנו נשמח לעזור לכם, השאירו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

יוסי אליישיך
יוסי אליישיך
רמת גן
קרא עוד
היה לי עובש מטורף בקיר בדירה שלי וזה היה נראה מזעזע . התקשרתי לאל הצבע והם הגיעו מהר וסידרו לי את הקיר ממש במקצועיות !
חדווה דהן
חדווה דהן
אשדוד
קרא עוד
אלופים!!! תודה על הכל יצא מהמם גם העבודת גבס, גם הצבע ובמיוחד הקיר בריקים בפינת אוכל מושלם תודה רבה !
רז ישראלי
רז ישראלי
קרית מוצקין
קרא עוד
איזה אנשים אין מילים אחרי פשלה של צבעי שהיה אצלי הגעתם עם חיוך ועשיתם עבודה מדהימה! אין עליכם שאלוהים יתן לכם פרנסה ורק טוב תודה רבה
עובדיה צברי
עובדיה צברי
בני עייש
קרא עוד
התקשרתי לקבל כמה הצעות מחיר מכמה צבעים באינטרנט וכולם התייחסו בזלזול ולא באמת הביאו לי תשובות לשאלות שלי עד שהתקשרתי אליכם ובאמת עזרתם לי והייתם נחמדים מאוד גם בטלפון תודה רבה
בתאל רובין
בתאל רובין
נתניה
קרא עוד
אין על הצוות המדהים הזה ! ממליצה בחום גם מקצועיים וגם זולים בהרבה מכולם
דיאנה טל
דיאנה טל
ראשון לציון
קרא עוד
תקשיבו אני הולכת להמליץ לכל מי שאני מכירה עליכם אתם פשוט תותחים ! אין דברים כאלה אנשים מדהימים ומקצועים מגיעים בזמן והמחיר באמת הכי טוב שקיבלתי אני ממש ניהנתי תודה רבה לכם
הקודם
הבא

עבודות נוספות

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות