איך לצבוע קיר – המדרך המלא

רוצים לדעת איך לצבוע קיר ? הנה המדריך המלא למתחיל

אם אתם רוצים לדעת איך לצבוע קיר לבד יחיד בלי הרבה בעיות לא צריך להזמין צבעי רק בשביל זה, קבלו כאן 6 טיפים שילמדו אתכם לצבוע את הקיר שלכם לבד

נכנסתם לדירה חדשה? סתם רוצים לרענן את החדר? עכשיו כבר לא חייב להזמין צבעי בשביל כל עבודה קטנה- צביעת קיר פשוט או צביעת דירה קטנה זו עבודה שכל אחד יכול לעשות בשיטת עשה זאת בעצמך. אז הצבעים המומחים של אל הצבע הכינו עבורכם מדריך יעיל איך לצבוע קיר בעצמכם ממש כמו מקצוענים.

שלב ראשון- הכנת השטח לפני הצביעה

אחד השלבים החשובים הוא קודם כל להכין את השטח בו אתם הולכים לצבוע את הקיר. אזור להתעצל פה כי זה קריטי, לא תרצו שיהיו לכם סימנים על הרצפה או על הרהיטים אחרי שצבעתם- זהו המפתח לעבודה נקייה ומקצועית

  1. הזיזו את כל הרהיטים למקום בו לא יוכל לפגוע הצבע, אם אין מקום כזה אז תוכלו לכסות את הרהיטים בניילון וכך לשמור על הרהיטים
  2. הדביקו דבק נייר או מסקנטייפ על המשקופים , השקעים והמספקים כדי שלא יתלכלכו מהצבע
  3. פרסו ניילון או קנבס על הרצפה כדי להגן על הריצוף מצבע. אם אין לכם ניילון מספיק גדול אז תוכלו למלא את הרצפה בעיתונים.

אז אחרי שעשיתם את שלושת הדברים האלו אתם מוכנים לעבור לשלב הבא 

שלב שני: ניקוי הקירות שמיועדים לצביעה

קירות הבית שלכם תמיד יהיו מלאים באבק בין אם אתם מבחינים בכך ובין אם לא. אסור לצבוע על הלכלוך משום שהאבק יכול להתערבב עם הצבע וליצור גושים שיפגעו במראה של הצבע ולכן , מה שעליכם לעשות כאן היא לקחת מטלית או סמרטוט לח ומעבירים על הקיר. חשוב שהקיר לא יהיה רטוב כדי שלא יפגע לכם העבודה. מטלית לחה תעשה את העבודה.

שלב שלישי: צובעים חלק קטן של הקיר קודם כל

לא משנה איזה גוון בחרתם כשקניתם את הצבע , תמיד הגוון שיתקבל על הקיר ישתנה קצת ולכן, עדיך שקודם תצבעו חלק קטן בקיר או אפילו חתיכת קרטון וחכו לייבוש, לאחר הייבוש תוכלו לראות את הגון שקיבלתם ולהחליט אם אתם רוצים להמשיך עם הגוון הזה.

ישנם סוגים רבים של צבעים בלי שום קשר לגוון הצבע. ישנם צבעים מבריקים , צבעים מחוספסים וצבעים בעלי מרקמים מיוחדים ולכן חשוב שתדעו איזה צבע אתם בוחרים לפני שצבעתם את כל החדר.

ברגע שהחלטתם על הגוון לצבע אז הגיע הזמן לשלב הבא

שלב רביעי: תתחילו מהתקרה

לפני שמתחילים לצבוע חשוב שיהיה לכם רולר עם מוט ארכה ומגש לצבע

צביעת התקרה היא קצת יותר קשה מצביעת הקירות הרגילים בגלל הזוויות שהגןף שלכם נמצא בה, אבל אל דאגה עכשיו נסביר לכם איך תעשו את זה

אז קודם כל תעבירו את הצבע למגש הצבע וטיבלו את הרולר בפנים עד שהצבע ייספג בו ותגלגלו אותו לאט לאט קדימה ואחורה. מומלץ להתחיל מהדפנות בפינות ולצבוע לרוחב. עכשיו בשביל למנוע מאמצים מהגב והצוואר שלכם אז ודאו נמצא מול הראש שלכם ולא קדימה יותר מה שיכול להביא לכאבי גב ומאמץ יתר.

ברגע שסיימתם את התקרה אז הגיע הזמן לעבור לשלב הבא 

שלב חמישי: צביעת האזורים הבעייתיים

תמיד כדאי להתחיל עם האזורים המסובכים יותר כמו מסביב לחלון או מסביב לשקעים ולפנלים. תמיד תצבעו מלמטה למעלה בעזרת המברשת או בעזרת הרולר. לבסוף תצבעו את הפינות של הקירות.

שלב שישי ואחרון: צביעה מלאה של כל הקיר

אחרי שעשיתם את האזורים הקשים ואז הפינות והדפנות הגיע הרגע לצבוע את כל הקיר. תתמקדו כל פעם בקיר אחד ואפילו תנסו לצבוע את הקיר במקטעים של מטר על מטר. ברגע שתסיימו קיר אחד תעברו לקיר השני וכן הלאה. תוכלו להוסיף צבע תמיד על פי ההרגשה שלכם.

ברגע שסיימתם עם כל הקירות תתנו לצבע להתייבש כמה שעות. תוכלו לחזור על הפעולות במידת הצורך אם תרצו שכבה עבה יותר של הצבע

לאחר כמה שעות תורידו את הכיסויים מהפנלים והשקעים וסיימתם!

איך לצבוע קיר : בונוס

ניתן לשלב כל מיני אלמנטים עם הצבע של הקיר כמו לדוגמה: לקנות וילון בצבע של הקיר או זוג כריות או אפילו תמונה שתשתלב יפה עם הקיר ותתן לכם מראה משודרג לחלל.

לסיכום

צביעת הקיר הוא לא משהו מסובך ותוכלו לבצע את זה לבד כמובן שאם הקיר ללא בעיות וסדקים וגם אם יש לכם ראש לזה. אם אתם רוצים להביא צבעי מומחה שיעשה את העבודה הזו מבלי להעסיק את עצמכם יותר מידי ושתוכלו להיות בראש שקט אז תשאירו לנו פניה עכשיו או התקשרו.

צוות אל הצבע מאחלים לכם המון בהצלחה ואל תהססו להתייעץ איץנו במידת הצורך!

מאמר זה נכתב על ידי אל הצבע עבודות צבע בכל הארץ

איך לצבוע קיר המדריך המלא

רוצים שנעשה את העבודה בשבילכם?

אם נתקלתם בבעיה ואתם צריכים צבעי תותח באזור שלכם במחיר עממי אל תהססו , השאירו לנו פניה עכשיו!

או התקשרו עכשיו !

המדריכים שלנו

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות